  • 11. Data: 2009-05-02 13:04:21
    Temat: Re: problemy ze strona po dodaniu doctype
    Od: olo <o...@n...com>

    Artur Kosmal pisze:

    > to jednak nie to. nie ma akurat wiekszego znaczenia, czy przeniesie
    > (150,150)->(0,0) czy (62,92)->(0,0).
    >
    > teraz juz wiem, ze problem jest w tym, ze powinienem po $xpos i $ypos
    > dodac "px" :)

    toć to właśnie napisałem wyżej :). Widziałem, że wszędzie masz jednostki
    a w tym z uwagi na konstrukcję Ci umknęło (też tak kiedyś miałem, objaw
    ten sam więc pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem właśnie to)

    a co do vertical-align to proponuję poszukać w necie informacji jak to
    się je w czymś innym niż table-cell. Mnie się trochę oczy otwarły, ale
    już nie pamiętam konkretnie jaki artykuł czytałem

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!