eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmproblem ze slotem1 - Pentagram Monsterproblem ze slotem1 - Pentagram Monster
  • X-Received: by 10.50.44.2 with SMTP id a2mr292757igm.6.1386605383856; Mon, 09 Dec
    2013 08:09:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.50.44.2 with SMTP id a2mr292757igm.6.1386605383856; Mon, 09 Dec
    2013 08:09:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!news.glorb.com!y3no4961614pbx.0!news-out.google.com!9ni5261qaf.0!nntp.google
    .com!p15no15099986qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 9 Dec 2013 08:09:43 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.2.96.193;
    posting-account=ZVIq1woAAAChM7A7WHrjfQWmgXKtY6pb
    NNTP-Posting-Host: 212.2.96.193
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: problem ze slotem1 - Pentagram Monster
    From: c...@g...com
    Injection-Date: Mon, 09 Dec 2013 16:09:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051588
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Przez cały okres użytkowania miałem tylko 1 karte SIM (abo PLUS) włożoną do slot1.
    Dzisiaj zakupiłem drugą kartę (njumobile), po włożeniu jej do slot2 odpaliłem telefon
    i wszystko pięknie, ładnie. Na nowy numer można się dodzwonić, mozna wykonać
    połączenie. Niestety karta ze slot1 (plusa) przestała działać, tzn przy włączeniu
    telefonu pyta o PIN, zasięg danych pojawia się na kreskach, nawet transmisja działa
    bez problemu. Ale przy próbie wykonania połączenia pojawia się komunikat "sieć
    niedostępna", podobnie przy próbie połaczenia z tym numerem wynika ze jestem poza
    zasięgiem. Wyłaczyłem w opcjach nową kartę, nic to nie dało. Wyjąłem ją ze slot2 i
    dalej na slot 1 jest to samo. Gdy przełożyłem karty w sensie Njumobile slot1, a plus
    slot 2 problemu nie ma. Ale na slot2 mam tylko gprs(EDGE), a na karcie plusa
    korzystam z netu.

    Generalnie karta plusa przestała działać na slot1 (w sensie wykonywania i odbierania
    połączeń/smsów), i to niezależnie czy jest jakaś karta w slot2 czy nie.

    Macie jakieś pomysł co mogłem zespuć? i ewentualnie jak to naprawić?

    --
    Pozdr.
    Cynio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: