  • 21. Data: 2009-12-16 10:07:03
    Temat: Re: problem z płynnością youtub
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał_Sz" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hg2oms$1ta$1@news.onet.pl...
    > Witam od jakiegoś czasu może miesiąc może dwa zauważyłem że
    > płynności odtwarzania filmów z youtube strasznie się pogorszyła,
    > mimo że mam

    Ale dzis to zdecydowanie problem z siecia - neostrada we wrocku, i
    cos ja blokuje co chwile.

    J.

  • 22. Data: 2009-12-17 08:07:14
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Wczoraj testowałem pomiędzy 18 a 20 tą i powiem że chyba coś poprawili
    bo jest zdecydowanie lepiej, nie buforuje co 30 sek i do końca szło bez
    problemu.
    Pewnie panowie lub może panie coś robili z serwerami lub coś tam jeszcze .

    Michał