    From: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: problem z odtwarzaniem muzyki w E 51
    Date: Thu, 26 Mar 2009 15:58:03 +0100

    Dokladniej rzecz ujmujac problem dotyczy nie samego odtwarzania piosenki
    tylko twego, ze przy zapisywaniu muzyki w telefonie lub na karcie
    automatycznie utwory ustawiają sie w kolejnosci alfabetycznej. Czasem to nie
    ma znaczenia ale w wielu przypadkach ma. No bo jak tu słuchac np. The Wall
    kamandy Pinka Floyda, kiedy utwory ustawia sie alfabetycznie????
    Probowałem róznych sposobów np. ponumerowałem tytuły utworów liczac na
    kolejnosc wg numerów ale... nic z tego do telefonu i tak skopiowały mi sie
    tytuły bez cyfr z przodu a wiec znowu alfabetycznie.

    Co robić droga redakcjo?
    I jeszcze jedno. Jak zwykłe mp3 lub nawet audio przerobić na zajmujące
    najmniej miejsca pliki AAC??