  • 1. Data: 2009-03-12 20:18:49
    Temat: problem z htc pro
    Od: "marcin" <h...@o...pl>

    witam. nie idetyfikuje się nadawca smsa, wyświetla tylko numer nadawcy, mimo
    że jest w kontaktach. w instrukcji nie ma nic na ten temat. czy ktoś jest w
    stanie mi poradzić jak to zmienić. dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2009-03-12 20:42:42
    Temat: Re: problem z htc pro
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Często takie ojawy dają telefony, w których ten sam numer jest przypisany do
    dwóch kontaktów. Sprawdź czy tak nie jest w Twoim przypadku.

  • 3. Data: 2009-03-12 21:08:30
    Od: h...@o...pl

    byłoby to zbyt piękne, niestety tak nie jest:(

  • 4. Data: 2009-03-13 08:14:03
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 22:08:30 +0100, h...@o...pl wrote:

    >byłoby to zbyt piękne, niestety tak nie jest:(

    Na pewno? A np. ten sam kontakt nei jest zdublowany w pamieci telefonu
    i na karcie SIM? Niektóre Nokie tak sie wtedy zachowują.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2009-03-13 13:36:29
    Od: h...@o...pl

    > Na pewno? A np. ten sam kontakt nei jest zdublowany w pamieci telefonu
    > i na karcie SIM? Niektóre Nokie tak sie wtedy zachowują.
    wykasowałem kontakty z telefonu i karty, dodałem jeden kontakt i dalej nadawca
    się nie identyfikuje, w pozostałych 5 aparatach jest podobnie :(

  • 6. Data: 2009-03-16 14:07:58
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    h...@o...pl pisze:

    > wykasowałem kontakty z telefonu i karty, dodałem jeden kontakt i dalej nadawca
    > się nie identyfikuje, w pozostałych 5 aparatach jest podobnie :(

    To nie ma nic wspólnego z kontaktami. Tak po prostu jest w Windows
    Mobile. Musisz poszukać odpowiedniego programu, który to poprawia/
    zmienia. Gdzies kiedys taki soft widziałem, ale nie moge teraz odszukać.
    Spróbuj spytac tez na forum pdaclub.pl

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 7. Data: 2009-03-16 14:14:48
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    vonski (R) pisze:

> [...]
    > Mobile. Musisz poszukać odpowiedniego programu, który to poprawia/
    > zmienia. Gdzies kiedys taki soft widziałem, ale nie moge teraz odszukać.

    Ok, mam:
    http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-sms-del
    ivery-receipt-fix-v2-0-0.html

    Ja osobiscie zas polecam SMS Reports Eraser, ktory zamist zwyklego
    raportu odczytuje onformacje o doreczonym smsie i jesli chcesz, to moze
    automatycznie usuwac raporty.