  • 11. Data: 2010-04-01 11:53:36
    Temat: Re: [press] Opony będzie trzeba zmieniać 4 razy
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1u06dqfv0tglp$.1ir7f7ezaqcac.dlg@40tude.net...
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/ue-zmi
    eniac-opony-4-razy,1457084

    > Zmieniliście już opony z zimowych na letnie? Wkrótce będziecie musieli
    > robić takie przekładki aż cztery razy w roku.
    > Nowa, przygotowywana właśnie dyrektywa Unii Europejskiej, wprowadzi
    > obowiązek używania nie tylko zimówek (do czego obecnie, jak wiadomo,
    > unijne
    > prawo nie zmusza), ale także opon wiosennych i jesiennych. Oczywiście w
    > trosce o poprawę bezpieczeństwa na drogach.

    I w dzień będzie się jeździć na awaryjnych, bo łatwiej wpadają w oko, a przy
    tym żrą mniej prądu i pieniędzy. Rząd tego nie przetrzyma i poda się do
    dymisji.
    neelix

  • 12. Data: 2010-04-01 12:40:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    jaki dzisiaj dzień mamy? :)

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-04-01 13:16:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > jaki dzisiaj dzień mamy? :)

    jestes pierszy!!!!!dwanascie

  • 14. Data: 2010-04-01 13:36:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/ue-zmi
    eniac-opony-4-razy,1457084

    (...)

    Jak na prima aprillisowy żart to komuś sie chcialo sporo bazgrac :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 15. Data: 2010-04-01 14:11:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 13:36:22 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
    eniac-opony-4-razy,1457084

    >(...)
    >
    >Jak na prima aprillisowy żart to komuś sie chcialo sporo bazgrac :D

    No wiesz, wierszowka jest od wiersza pisana :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-04-01 14:25:25
    Od: "MK" <c...@g...com>

    wiadomości
    ..
    > Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > jebnac ci?!?!? :)
    > Dopiero po 3 minutach sie zorientowałem...

    Hahahhahah !! A ja godzinę temu ;)

  • 17. Data: 2010-04-01 15:04:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 13:36:22 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    eniac-opony-4-razy,1457084

    > (...)
    >
    > Jak na prima aprillisowy żart to komuś sie chcialo sporo bazgrac :D

    motoryzacja.interia.pl jak co roku nie zawiodła :) Zawsze piszą
    przynajmniej kilka długich tekstów na pierwszego kwietnia. Zaś nasza
    drogowa rzeczywistość sprawia, że niektóre z nich można potraktować całkiem
    serio...

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/zimowki
    -beda-obowiazkowe,889020,415
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/k
    uriozalny-pomysl-zartem-ale,734078
    http://motoryzacja.interia.pl/news/dieslem-juz-nie-w
    jedziesz,1282847
    http://motoryzacja.interia.pl/news/na-handel-juz-nie
    -sprowadzisz,1282810
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/k
    oniec-szybkiej-jazdy,607734

    i tak dalej...

    BMW też tradycyjnie co roku coś wymyśla:

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/ujawnij
    -swoja-opcje-polityczna-z-bmw,1459716,415
    http://www.museumofhoaxes.com/hoax/af_database/displ
    ay/C469

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2010-04-01 15:35:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 15:04:15 +0200, Borys Pogoreło wrote:
> [...]
    >przynajmniej kilka długich tekstów na pierwszego kwietnia. Zaś nasza
    >drogowa rzeczywistość sprawia, że niektóre z nich można potraktować całkiem

    W Niemczech sie sprawdza .

    >http://motoryzacja.interia.pl/news/na-handel-juz-ni
    e-sprowadzisz,1282810

    A tu rzad pewnie bardzo chetnie, na szczescie raz obywatele
    powiedzieli TAK :-)

    >http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/
    koniec-szybkiej-jazdy,607734

    Przy ostatniej kampani .. kto wie czy nie wprowadza :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-04-01 16:15:41
    Od: "j" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawo nie zmusza), ale także opon wiosennych i jesiennych. Oczywiście w
    > trosce o poprawę bezpieczeństwa na drogach.

    Podobno mają też być obowiązkowe, osobne światła do jazdy dziennej, porannej i
    popołudniowej. :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-04-01 16:23:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 11:53, neelix pisze:

    > I w dzień będzie się jeździć na awaryjnych, bo łatwiej wpadają w oko, a
    > przy tym żrą mniej prądu i pieniędzy. Rząd tego nie przetrzyma i poda
    > się do dymisji.

    Robimy zakłady, kiedy neelix załapie?:)

    A.