  • 31. Data: 2013-02-21 22:04:37
    Temat: Re: Car-Spa Reguły - omijać
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-19 21:20:12 +0100, "Heinz Kalter" <v...@v...pl> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Sorry - ja wiem, że głupio - ale tak to sie nazywa ;-)

    Gdy człek natrafia na nieznane sobie wyrażenie, to zazwyczaj pyta
    posługującego się nim, cóż ono oznacza.
    Tak można ładnie spuszczać powietrze z nadętych tzw. handlowców.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2013-04-10 09:56:03
    Temat: pracownik Car-Spa ukradł 5 złotych
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    >I na koniec - panie za przeproszeniem Bachórzewski - całkowita prawdą jest
    >to, co o was piszą: Wasz kwadratowy kibel jest >naprawdę zasrany. Sam
    >widziałem.

    Spotkałem wczoraj znajomego który dał sie oszukać na sprzątanie wnętrza plus
    pastowanie skóry. Usługa zrobiona jakoś tam jak powiedział - za te pieniądze
    dupy nie urywa. Problem był nieco inny. Popielniczka samochodu wypełniona
    była drobnymi - głownie miedziakami - po odbiorze stwierdził że popielniczka
    jest pusta i z ich strony na ten temat ani słowa. Było tam tego może z pięć
    złotych. Pięć złotych które ukradł pracownik eksluzywnej myjni.
    Że oszuści, kombinatorzy, nieuki, naciagacze i partacze to już było wiadomo
    dawno - teraz jeszcze złodzieje...

    hk

  • 33. Data: 2013-04-10 10:08:14
    Temat: Re: pracownik Car-Spa ukradł 5 złotych
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.04.2013 o 09:56 Heinz Kalter <v...@v...pl> pisze:

    > Popielniczka samochodu wypełniona była drobnymi - głownie miedziakami -
    > po odbiorze stwierdził że popielniczka jest pusta

    Czy to dziwne, że usługa sprzątania wnętrza zawiera również opróżnienie
    popielniczki? ;)

    > i z ich strony na ten temat ani słowa

    Mieli się chwalić, że poprawnie wykonali swoje zadanie?

    --
    SW3
    ----

  • 34. Data: 2013-04-11 00:25:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 09:56:03 +0200, Heinz Kalter napisał(a):
> [...]
    > złotych. Pięć złotych które ukradł pracownik eksluzywnej myjni.
    > Że oszuści, kombinatorzy, nieuki, naciagacze i partacze to już było wiadomo

    Ukradl, albo i nie ukradl - popielniczki nalezy oproznic, moze nie
    patrzyl, moze wciagnal odkurzaczem ..

    J.

  • 35. Data: 2013-04-11 00:35:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ukradl, albo i nie ukradl - popielniczki nalezy oproznic, moze nie
    > patrzyl, moze wciagnal odkurzaczem ..

    ... może biedny był i na bułkę se wziął :-)

  • 36. Data: 2013-04-11 10:20:11
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]

    popielniczki? ;)

    > i z ich strony na ten temat ani słowa

    Mieli się chwalić, że poprawnie wykonali swoje zadanie?

    W dobrym hotelu - takim gdzie wezgłowia łózek nie są pochlapane strzałami ze
    spermy - znalezione drobne przez pokojówkę są odkładane na stolik i nawet
    najbiedniejszej ukraińskiej pokojówce pracujacej pół legalnie nie przyjdzie
    do głowy żeby cos zabrać. Tak samo w każdym szanującym sie warsztacie
    samochodowym czy myjni. Właściciele firm, gdzie proceder kradziezy
    jakichkolwiek rzeczy klienta ma miejsce - to dla mnie oslizgli osobnicy,
    którym nawet w twarz szkoda napluć. Złodziej to złodziej - czy kradnie 5 zł
    w drobnych, czy parasolke, czy babci wyrywa torebkę na ulicy, czy jedzie
    autobusem bez biletu. Pracownik świadczy o sobie, o swoim uposledzonym
    szefie i swojej podejrzanej firmie, która omija sie z daleka.

    hk

  • 37. Data: 2013-04-11 12:08:13
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Heinz Kalter" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najbiedniejszej ukraińskiej pokojówce pracujacej pół legalnie nie przyjdzie
    > do głowy żeby cos zabrać. Tak samo w każdym szanującym sie warsztacie

    Nawet te ze śmietnika czy popielniczki? dwukropek i nawias zamykający

  • 38. Data: 2013-04-11 16:25:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.04.2013 09:56, Heinz Kalter pisze:

    > Że oszuści, kombinatorzy, nieuki, naciagacze i partacze to już było
    > wiadomo dawno - teraz jeszcze złodzieje...

    A masz pieniądze na adwokata? Bo za takie coś Car-Spa mogą cię spokojnie
    z paragrafu karnego pociągnąć.

    Pomijam już bez komentarza brednie o "kradzieży" czegoś ze śmietnika...

  • 39. Data: 2013-04-13 06:51:46
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > A masz pieniądze na adwokata? Bo za takie coś Car-Spa mogą cię spokojnie z
    > paragrafu karnego pociągnąć.
    >
    > Pomijam już bez komentarza brednie o "kradzieży" czegoś ze śmietnika...

    Nie dość że mam na adwokata - to i mam potwierdzenie na każde napisane tu
    słowo. Co wiecej znam nawet ich adwokata i nie boję się konfrontacji. A
    swoją drogą o jakim śmietniku piszesz?

  • 40. Data: 2013-04-15 09:16:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.04.2013 06:51, Heinz Kalter pisze:

    > Nie dość że mam na adwokata - to i mam potwierdzenie na każde napisane
    > tu słowo. Co wiecej znam nawet ich adwokata i nie boję się konfrontacji.

    Ja niczego się nie boję. Choćby niedźwiedź - to ustoję!

    ;->

    > A swoją drogą o jakim śmietniku piszesz?

    Popielniczka == śmietnik.