  • 21. Data: 2013-09-28 19:37:28
    Temat: Re: poscig w polsce
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 19:06:04 +0200, Maciek napisał(a):

    > Zalezy, czym jada. Jesli policja ma Fordy Crown Vic w wersji Police
    > Interceptor (a na moje oko tak wlasnie jest), to to calkiem niezle
    > zapiernicza ;)

    A dobra... bo myślałem że o "naszym" filmie mówisz.

    Tam w USA to racja - autostrada i żeby uciec trzeba mieć dużo koni :)

  • 22. Data: 2013-09-28 19:40:10
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 28/09/2013 10:39, Maciek wrote:

    > Masz racje, ale nasza policja boi sie, ze zostanie oskarzona o naduzycie
    > sily, o strzelaniu z jadacego samochodu zapomnij, bo to trudne i wymaga
    > szkolenia, a o takiej jezdzie to zapomnij 2x - nie mieliby gdzie i za co
    > cwiczyc.

    Nie od dziś wiadomo, że bezpieczeństwo na drogach najlepiej poprawiają
    Iskry i to w nie należy inwestować. Co tam jakieś szkolenia z jazdy czy
    też pościgów. Komu to potrzebne?

    > Nawiasem mowiac, to uciekinier na filmie tez wzglednie potrafi panowac nad
    > samochodem.

    No bo niby jak? Bez prawka, bez doświadzenia, na "białasie"...
    IMO jak na trening w GTA to i tak wypadł nieźle na tle "stróżóf prawa".
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 23. Data: 2013-09-28 19:46:08
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-09-28 17:36, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - mozna gonic w nienachalnej odleglosci i poczekac az paliwa
    > zabraknie,

    To niebezpieczne w przypadku pościgu za małym dieslem, który zatankował
    do pełna i uciekł ze stacji bez płacenia. To z 1000 km można gonić,
    gonić, gonić ;-)

    Seco

  • 24. Data: 2013-09-28 20:15:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 01:01:59 +0200, Tomek napisał(a):

    > Użytkownik "mappl" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak jak w usa?
    >
    > ale papierow by bylo do pisania i z pensji na naprawe:)

    Jeżeli chodzi o użycie broni, to policjant może jej użyć tylko jeżeli
    zagraża jego życiu.
    Najprościej obrazując, jeżeli samochód chce go przejechac to może strzelać
    ale jeżeli już go minie to nie może.

    Niestety

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 25. Data: 2013-09-28 21:20:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 19:46:08 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
    > To niebezpieczne w przypadku pościgu za małym dieslem, który zatankował
    > do pełna i uciekł ze stacji bez płacenia. To z 1000 km można gonić,
    > gonić, gonić ;-)

    A niechby nawet, 1000km, 10h, ale bezpiecznie i bez strat :-)

    J.

  • 26. Data: 2013-09-28 21:25:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 18:25:06 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Albo go ścigasz i gość wie że jest ścigany albo tylko śledzisz.

    Wie, bo w koncu chciales tylko skontrolowac.
    Ale mozesz sie trzymac 100m dalej, albo na zderzaku.

    > Wysoki pojazd to i o wywrotkę łatwo.

    czyli powinno byc zabronione takie ich traktowanie :-)

    > A skąd założenie że była to "cywilna" pościgówka a nie zwykła
    > oznakowana radiola ?

    Zwykla radiola u nas raczej nie ma kamery.

    J.

  • 27. Data: 2013-09-28 23:37:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-28 21:25, Użytkownik J.F. napisał:

    > Wie, bo w koncu chciales tylko skontrolowac.
    > Ale mozesz sie trzymac 100m dalej, albo na zderzaku.

    > czyli powinno byc zabronione takie ich traktowanie :-)

    Amerykanie mają trochę inne podejście, polecenia policji najpierw
    trzeba wykonać a potem można je nawet zaskarżyć, jak nie wykonasz
    to mogą ci pojazd skasować w trakcie zatrzymywania (odszkodowania
    nie dostaniesz) lub cię zastrzelić (przypadek gościa który jechał
    czołgiem, skasował kilkadziesiąt pojazdów i ileś radiowozów).
    Co ciekawe zastrzelili go w tym czołgu jak się zatrzymał i otworzył
    właz, nawet nie próbowali go aresztować.

    > Zwykla radiola u nas raczej nie ma kamery.

    To się zdziwisz, te należące do drogówki mają wszystkie.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-09-28 23:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > tak jak w usa?

    Ale jak w USA ?

    Bo tam bywa tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=zGMoP9srA2c
    tak (fake ?)
    http://www.youtube.com/watch?v=j49abwZqjj4
    http://www.youtube.com/watch?v=7Kd9hRpjyhA

    czy tak
    http://www.youtube.com/watch?v=2eeHff9RFws
    http://www.youtube.com/watch?v=5GiiX_D1XvI

    Ale moze bedzie tak
    http://www.youtube.com/watch?v=9Ezb2xaTgNM

    (hm, na europejskie zderzaki raczej by nie polecal).

    J.

  • 29. Data: 2013-09-28 23:53:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 20:15:24 +0200, huri_khan napisał(a):

> [...]
    > zagraża jego życiu.
    > Najprościej obrazując, jeżeli samochód chce go przejechac to może strzelać

    U nas, w USA ?

    Bo cos mi chodzi po glowie ze naszego policjanta, w odroznieniu od
    zwyklego obywatela, to jednorazowe usilowanie upowaznia do
    dlugotrwalego strzelania.

    J.

  • 30. Data: 2013-09-29 11:33:09
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Nawiasem mowiac, to uciekinier na filmie tez wzglednie potrafi panowac
    > nad samochodem.

    Chyba żartujesz, nie ogarnia auta przy 100 km/h, hamuje na środku
    zakrętów etc. Kompletna dupa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??