  • 11. Data: 2016-09-19 23:11:10
    Temat: Re: porównywarki OC
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-09-18 22:36, PiteR wrote:

    > Idź do brokera, zaoszczędzisz nerwów i może być taniej.

    no nie wiem, ja bylem u dwoch, wrzucialem w rankomat i oc wyszlo ponad
    200 taniej niz najlepsza propozycja brokerow, tylko auto troche
    egzotyczne wiec moje doswiadczenie moze byc niemiarodajne

    a co do egzotycznych towarzystw - w przypadku samego oc to srednio mnie
    interesuje gdzie ja je mam skoro ja sie z nimi uzeral nie bede

  • 12. Data: 2016-09-20 09:11:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** m4rkiz pisze tak:

    > no nie wiem, ja bylem u dwoch, wrzucialem w rankomat i oc wyszlo
    > ponad 200 taniej niz najlepsza propozycja brokerow, tylko auto
    > troche egzotyczne wiec moje doswiadczenie moze byc niemiarodajne

    Wypuścili cię z biura?

    Mnie zapytała ile chcą starzy i ile chcą na mieście. Mówię, że 600zł.
    Pomieszała w kompach i mówi Proama za 1272cm to będzie 406zł (z 269zł).
    Ja że git majonez.

    > a co do egzotycznych towarzystw - w przypadku samego oc to srednio
    > mnie interesuje gdzie ja je mam skoro ja sie z nimi uzeral nie
    > bede

    Możesz dłużej czekać na drodze, zmarznąć i zmoknąć. Synkowie
    przytrzymajcie pana, ja podzwonię. Pan ma oc w tej firmie z Litwy ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 13. Data: 2016-09-20 11:02:56
    Od: p...@g...com

    --Synkowie przytrzymajcie pana, ja podzwonię. Pan ma oc w tej firmie z Litwy ;)

    dobre ale chyba sa czesciej spotykane przypadki ... wieziesz czlonka rodziny
    (wylaczajac tesciowa) i kabuum wlasnie przylozyles w drzewo/latarnie/inne auto ...
    poszkodowany wychodzi calo w postaci kotletu mielonego i zaczyna sie proces leczenia,
    rehabilitacji itd krotko mowiac ktos musi beknac finansowo ... w pierwszej kolejnosci
    TU ale ze to firma krzak (niech bedzie z Litwy) a) nie chca placic b) ciagna kierowce
    do sadu zeby podzielic sie z nim wina i kosztami ... i jak ?nadal git majonez ?

    PS kiedys przewijal sie tu podobny watek (OC) i tam chyba wyszczegolniono wszystkie
    (?) wyjatki

    P.

  • 14. Data: 2016-09-20 17:04:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-20 o 11:02, p...@g...com pisze:
    > --Synkowie przytrzymajcie pana, ja podzwonię. Pan ma oc w tej firmie z Litwy ;)
    >
    > b) ciagna kierowce do sadu zeby podzielic sie z nim wina i kosztami ... i jak
    ?nadal git majonez ?

    Nie ma znaczenia, i tak płaci ubezpieczyciel.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-09-20 17:51:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 19:20, wowa pisze:

    > Wiele lat korzystałem z brokera, w internetach jest taniej i wygodniej.
    > Nie jestem już młodym kierowcą, ale dziękuję :)
    > Wojtek

    może i jest nieco taniej, ale jak idziesz do brokera to nie musisz
    swoich danych sprzedawać; nikt nie będzie później dzwonił z "najlepszymi
    ofertami"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2016-09-20 19:00:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie ma znaczenia, i tak płaci ubezpieczyciel.

    Chyba nie - sprawca jest przypozwany i na koniec, w razie przegranej
    oczywiscie, placi polowe kosztow sadowych ?

    A te moga byc dosc spore ...

    J.

  • 17. Data: 2016-09-21 08:24:36
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.09.2016 o 22:32, wowa pisze:
    > Szukam porównywarki OC

    Nie wierz porównywarkom. Mi wyszło 800, konsultant nawet bez naciskania
    zszedł do 650 i był zdziwiony że ja jestem zdziwiony, bo "przecież
    wszyscy tak robią".

    --
    Alf/red/

  • 18. Data: 2016-09-21 08:49:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-21 o 08:24, Alf/red/ pisze:

    > Nie wierz porównywarkom. Mi wyszło 800, konsultant nawet bez naciskania
    > zszedł do 650 i był zdziwiony że ja jestem zdziwiony, bo "przecież
    > wszyscy tak robią".

    no jednak nie wszyscy. Opisywałem sytuację z przed tygodnia w MTU. 100%
    podwyżki i woleli stracić klienta niż negocjować cenę.