  • 21. Data: 2012-04-06 19:16:23
    Temat: Re: pomysly na programy
    Od: " " <f...@g...pl>

    Kacper Brodzki <k...@g...com> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Od pewnego czasu zmagam si=EA z nud=B1 ucz=B1c si=EA nowych technik, kt=F3r=
    > maj=B1 sprawi=E6, =BFe m=F3j kod b=EAdzie lepszy. A wi=EAc czytam r=F3=BFne=
    > dobre
    > zwyczaje, testy jednostkowe etc.
    > Jednak ile mo=BFna uczy=E6 si=EA wci=B1=BF, nie mog=B1c nigdzie zastosowa=
    > =E6 tej
    > wiedzy? I tu zwracam si=EA do was drodzy internauci-programi=B6ci:
    > potrzebuj=EA pomys=B3=F3w(raczej realnych ;))
    > Licz=EA na wasz=B1 kreatywno=B6=E6, poniewa=BF ja ju=BF tu z nudy umieram.

> [...]

    z okazji Świąt mógłbyś zrobić np program do malowania na kuli
    - moze sam bym sie tego podjal gdyby nie to ze znowu naszly mnie
    mysli nt tego czy siedzenie latami przed kompem jest na pewno dobrym
    sposobem spędzania zycia

  • 22. Data: 2012-04-06 21:55:47
    Od: Kacper Brodzki <k...@g...com>

    Huh, nie spodziewałem się aż takiego odzewu!
    Wszystkim chciałbym serdecznie podziękować za rady.
    ad. tych głupstw w MB - rzeczywiście prawda. Mam pewien rozgrzebany
    projekt i jakby tak policzyć ile razy go "refaktoryzowałem"...

    Naprawdę sensownym wydaje się dołączenie do jakiegoś projektu open
    source.
    Ciekawi mnie jednak do jakiego ;) W moim mniemaniu programista ze mnie
    raczej średni...
    Vulgo: jeżeli ktoś potrzebuje takiego kogoś jak ja to chętnie podłubię
    z kimś jakiś projekt

  • 23. Data: 2012-04-07 08:14:26
    Od: " " <f...@g...pl>

    qwak <q...@w...pl> napisał(a):

    > Napisz jakąś grę. Przyjemnie się piszę i użytkowników na pewno znajdziesz.

    nie wiem czy nie jest odwrotnie - ze gry (2D) sie pisze trudniej niz
    programy uzytkowe - program musi dzialac i cos robic a gra musi
    nie tylko cos robic ale do tego dzialac w jakis minimalnie
    zachecajacy sposob (wiekszosc gier ktore zadzialaja i tak jest
    kijowa a z programami chyba wystarczy by dzialaly),

    pozatym tym jest pduzy roblem animacji - ze statycznymi grafikami
    nie ma jeszcze tak duzego problemu, jednak wiekszosc gier by jakos
    wygladac potrzebuje animacji, a z wyprodukowaniem tego jest
    znacznie trudniej

  • 24. Data: 2012-04-07 13:20:14
    Od: s <f...@f...com>

    On Thu, 05 Apr 2012 12:06:42 -0500, A.L. <l...@a...com> wrote:
    > Umiem. Za consulting biore 300 dolcow za godzine

    Popsuje ci interes ... Debug ... Tylko trzeba umie uywa.

  • 25. Data: 2012-04-07 15:57:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Popsuje ci interes ... Debug ... Tylko trzeba umie uywa.

    no ciekawy jestem czy sciemniacie... jak zalozylem watek na zleceniach to
    nikt sie nie zglosil...

  • 26. Data: 2012-04-07 16:39:19
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    On 2012-04-07 15:57, identifikator: 20040501 wrote:

    > no ciekawy jestem czy sciemniacie... jak zalozylem watek na zleceniach
    > to nikt sie nie zglosil...

    sadzisz że goscie bioracy 300 baksow za godzine przegladaja oferty na
    zleceniach ?

  • 27. Data: 2012-04-07 17:43:04
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > sadzisz że goscie bioracy 300 baksow za godzine przegladaja oferty na
    > zleceniach ?

    ściemniają, nie potrafią.

  • 28. Data: 2012-04-07 17:52:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a tak zupełnie przy okazji, stworzyłem forum o programowaniu USB, czy tu
    obecni byli by chętni zaszczycić moje forum jakimiś ciekawymi wypowiedziami?
    pytanie testowe...

  • 29. Data: 2012-04-07 19:58:36
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisal w
    wiadomosci grup dyskusyjnych:jlph4u$478$...@n...news.atman.pl...

    > no ciekawy jestem czy sciemniacie... jak zalozylem watek na zleceniach to
    > nikt sie nie zglosil...

    Nie sciemniam - uruchom konsole MS Windows, uruchom debug i ... odpowiednimi
    poleceniami mozesz czytac sektory z dyskietki elastycznej.

    Jakie to polecenia? No, chlopie, nie kpij sobie z nas, ze jak nie potrafisz
    uzywac Google, nie wiesz jak w debug wywolac help itd. ... to my mamy jakis
    zakichany obowiazek uczyc ciebie tego wszystkiego. Bo - zwyczajnie - nie
    mamy.

  • 30. Data: 2012-04-07 19:59:46
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jlpnsd$bf8$...@n...news.atman.pl...
    > a tak zupełnie przy okazji, stworzyłem forum o programowaniu USB, czy tu
    > obecni byli by chętni zaszczycić moje forum jakimiś ciekawymi
    > wypowiedziami? pytanie testowe...

    Twoje forum - twój problem.