-
1. Data: 2013-10-07 17:47:47
Temat: polygon offset - algorytm
Od: "ww" <w...@o...pl>
Witam. Męcze się od dłuższego czasu z czymś takim jak offset poligonów.
Przeczytałem wszystkie
możliwe opracowania na ten temat (dostępne w niedużej ilości) i nie umiem z
tym dojść do ładu. Wszystko
oczywiście działa pięknie dla takich banalnych przykładów jak zwykle są
pokazywane w tych
opracowaniach. A ja biore kilka poligonów złożonych przykładowo z 20 tys
punktów każdy, z wyspami i innymi
cudami i po 3 minutach liczenia wychodzi sieczka.
Ma ktoś jakiś ciekawy opis w wersji "dla opornych" ?
Chodzi o coś takiego:
http://www.delphiforfun.org/programs/images/Inflated
%20Polygon.gif
Ale to jest właśnie skrajnie banalny przykład. A bardziej skomplikowany
przykład oznacza u mnie
godziny analizowania każdej krawędzi po kolei i zgadywania skąd takie a nie
inne zachowanie
programu.
Jest ktoś w stanie pomóc ?
-
2. Data: 2013-10-07 19:08:40
Temat: Re: polygon offset - algorytm
Od: A.L. <a...@a...com>
On Mon, 7 Oct 2013 17:47:47 +0200, "ww" <w...@o...pl> wrote:
>Witam. Męcze się od dłuższego czasu z czymś takim jak offset poligonów.
A co to jest "offset poligonow"?..
A.L.
-
3. Data: 2013-10-07 19:56:08
Temat: Re: polygon offset - algorytm
Od: Wojciech Muła <w...@g...com>
On Monday, October 7, 2013 5:47:47 PM UTC+2, ww wrote:
> Wszystko oczywiście działa pięknie dla takich banalnych przykładów
> jak zwykle są pokazywane w tych opracowaniach. A ja biore kilka poligonów
> złożonych przykładowo z 20 tys punktów każdy, z wyspami i innymi cudami
> i po 3 minutach liczenia wychodzi sieczka.
A nie możesz użyć gotowej biblioteki? Cgal to ma
http://www.cgal.org/Manual/latest/doc_html/cgal_manu
al/Straight_skeleton_2/Chapter_main.html
w.
-
4. Data: 2013-10-07 20:17:02
Temat: Re: polygon offset - algorytm
Od: "ww" <w...@o...pl>
Użytkownik "Wojciech Muła" <w...@g...com> napisał w wiadomości
news:8f7e360b-3096-4295-af55-4822eebecdf3@googlegrou
ps.com...
On Monday, October 7, 2013 5:47:47 PM UTC+2, ww wrote:
> Wszystko oczywiście działa pięknie dla takich banalnych przykładów
> jak zwykle są pokazywane w tych opracowaniach. A ja biore kilka poligonów
> złożonych przykładowo z 20 tys punktów każdy, z wyspami i innymi cudami
> i po 3 minutach liczenia wychodzi sieczka.
A nie możesz użyć gotowej biblioteki? Cgal to ma
http://www.cgal.org/Manual/latest/doc_html/cgal_manu
al/Straight_skeleton_2/Chapter_main.html
w.
-
5. Data: 2013-10-07 20:17:58
Temat: Re: polygon offset - algorytm
Od: "ww" <w...@o...pl>
Wojciech Muła wrote:
> On Monday, October 7, 2013 5:47:47 PM UTC+2, ww wrote:
>> Wszystko oczywiście działa pięknie dla takich banalnych przykładów
>> jak zwykle są pokazywane w tych opracowaniach. A ja biore kilka
>> poligonów złożonych przykładowo z 20 tys punktów każdy, z wyspami i
>> innymi cudami i po 3 minutach liczenia wychodzi sieczka.
>
> A nie możesz użyć gotowej biblioteki? Cgal to ma
> http://www.cgal.org/Manual/latest/doc_html/cgal_manu
al/Straight_skeleton_2/Chapter_main.html
Nie mogę i nie chce.
-
6. Data: 2013-10-08 14:16:53
Temat: Re: polygon offset - algorytm
Od: Wojciech Muła <w...@g...com>
W dniu poniedziałek, 7 października 2013 20:17:58 UTC+2 użytkownik ww napisał:
> Nie mogę i nie chce.
Dlaczego? Zadanie na studia?
w.
-
7. Data: 2013-10-08 18:31:54
Temat: Re: polygon offset - algorytm
Od: "ww" <w...@o...pl>
Wojciech Muła wrote:
> W dniu poniedziałek, 7 października 2013 20:17:58 UTC+2 użytkownik ww
> napisał:
>> Nie mogę i nie chce.
>
> Dlaczego? Zadanie na studia?
Nie, nie na studio. Ale algorytmem "na studia" też
bym się może zadowolił.