  • 11. Data: 2005-09-04 14:11:22
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi się zagranicę
    Od: AdamG <a...@...tresci.patrz>

    > To są skutki polityki TP SA i Pana Konrada Plicha. Wszyscy tracą, zarabia
    > tylko zagraniczny carrier.
    > Straszna głupota.

    Personalny zarzut nie na miejscu, zwlaszcza ze nie jest prawdziwy (tzn.
    to nie sa pomysly pana K.P.).
    Po to powstaja spolki majace osobowosc prawna oraz mechanizmy
    kontrolujace, aby nie robic takich scen pracownikom wielkich korporacji.

    Rownie dobrze moglbys pokazywac palcem patrioty na personel pracujacy w
    hipermarketach.

    --
    AdamG
    [usun literki "k" k...@v...kkinteria.plk]

  • 12. Data: 2005-09-04 18:19:18
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi si? zagranic
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] <k...@e...pl> wrote:
    > Najlepsze jest to ze przez wiekszosc czasu TP Internet kupowalo tranzyt do
    > TPSA od ATMANA bo bylo taniej niz bezposrednio do mateczki tepsy
    >
    > CSL

    Bzdura.

    /M

  • 13. Data: 2005-09-04 20:57:28
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> wrote:
    > inetnum: 62.225.40.0 - 62.225.40.255
    > netname: GADU-GADU-FOREGIN-NET
    > country: PL

    RIPE nie weryfikuje. Ewidentnie (sieciowo) to nie jest PL, tylko DE.

    p.

  • 14. Data: 2005-09-04 21:07:29
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > RIPE nie weryfikuje. Ewidentnie (sieciowo) to nie jest PL, tylko DE.

    Co nie jest jednoznaczne z brakiem możliwości degradacji ruchu na wejściu do
    TPNET.
    Bo tak :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 15. Data: 2005-09-04 22:13:16
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi się zagranic
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] napisał(a):
    > Najlepsze jest to ze przez wiekszosc czasu TP Internet kupowalo tranzyt do
    > TPSA od ATMANA bo bylo taniej niz bezposrednio do mateczki tepsy

    W ramach plotek dorzucę, że pewna firma, BARDZO blisko związana z France
    Telecom, nie mogąc otrzymać łącza od FTP, wzięła je od konkurencji ;-)

    M.

  • 16. Data: 2005-09-04 22:36:09
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

> [...]
    > Najlepsze jest to ze przez wiekszosc czasu TP Internet kupowalo tranzyt do
    > TPSA od ATMANA bo bylo taniej niz bezposrednio do mateczki tepsy

    To nieprawda. Masz zle informacje.

    /M

  • 17. Data: 2005-09-04 22:50:01
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> wrote:

    > Nadal tak jest.
    Chyba coś niezbyt...

    > BTW, pisz pod przycinanymi cytatami, bo się czytać nie da.
    On jest niereformowalny.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 18. Data: 2005-09-05 07:15:48
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] <k...@e...pl> wrote:
    > Najlepsze jest to ze przez wiekszosc czasu TP Internet kupowalo tranzyt do
    > TPSA od ATMANA bo bylo taniej niz bezposrednio do mateczki tepsy

    Niestety, mylisz sie.

    traceroute to news.tpi.pl (193.110.122.97), 64 hops max, 40 byte packets
    2 80.50.160.173 (80.50.160.173) 5.662 ms 5.827 ms 5.375 ms
    3 do.war-ar9.z.war-r3.tpnet.pl (213.25.5.62) 8.139 ms 8.282 ms 7.959 ms
    4 213.77.0.142 (213.77.0.142) 8.210 ms 8.285 ms 8.741 ms
    5 * * *

    TPI peeruje sie z ATMANem, ale dostep do TPNETu ma oczywiscie swoj.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 19. Data: 2005-09-05 08:36:58
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Chyba coś niezbyt...

    A rzeczywiście, aczkolwiek, kiedys mi się majaczył jakiś tracerout prowadzący
    do TPI przez Atmana.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 20. Data: 2005-09-05 08:47:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 05 Sep 2005 00:13:16 +0200, użyszkodnik Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> napisał:

    > W ramach plotek dorzucę, że pewna firma, BARDZO blisko związana z France
    > Telecom, nie mogąc otrzymać łącza od FTP, wzięła je od konkurencji ;-)

    nie mogła czy tez potrzebna byla im dobra zagranica a w tamtych
    czasach było z tym cienko ???

    --
    futszaK
    601061867