  • 71. Data: 2003-12-01 14:55:00
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    'Tom N' wrote on 2003-11-30 19:44:

    > Płaci też za energię, czynsz itd?

    Tak.

    > A pracownicy biorą pensję, czy pracują jako wolontariusze.

    Jak w każdej normalnej firmie biorą pensję.

    > A jak to się
    > ma do ich głównego zajęcia na uczelni, może pracują 24/dobę?

    Co nazywasz "ich głównym zajęciem na uczelni"?

    --
    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *

  • 72. Data: 2003-12-01 14:55:45
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    parys wrote on 2003-11-30 19:04:

    > pozatem uważam ze każda uczelnia powinna sobie kupić łącze od operatora

    No a jak jest? Np. w Łodzi Uniwersytet oraz Politechnika kupują łącze
    od LODMANa :-)

  • 73. Data: 2003-12-01 15:01:28
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote on 2003-12-01 00:58:

    > Sądną datą był 1.10.2003 :/ Dziwne jest to ze ograniczany jest ruch tylko
    > dla IP z ASa edukacyjnego (156.17.0.0/16), komercja działa dobrze...

    Zapewne klienci TPSA pobierają dane przede wszystkim z tegoż ASa
    edukacyjnego, co w sumie niedziwne :->

  • 74. Data: 2003-12-01 15:03:44
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    parys wrote on 2003-11-30 16:44:

    > przedstawiciel z tpsa moglby powiedziec ze to man`y/aski pchaja im w lacza
    > ich klientow, wszystkie te instytucje sa siebie warte teraz walcza o
    > pozycje na rynku jeden monopol walczy z drogim

    Operator ma obowiązek dbać przede wszystkim o *swoich* klientów. Skoro
    to klienci TPSA korzystają z zasobów innych operatorów, to właśnie TPSA
    powinna zapewnić swoim klientom komfortowe warunki pracy. A tego nie
    robi, tworząc ceny zaporowe na wymianę ruchu międzyoperatorskiego. Jest
    to tak oczywiste, że aż strach, że tego nie widzisz :->

  • 75. Data: 2003-12-01 15:37:22
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@g...com.invalid> wrote:
    > Sądną datą był 1.10.2003

    O, wcześniej.

    http://www.man.lublin.pl/aktualnosci.shtml#002

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 76. Data: 2003-12-01 16:55:46
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    A czego wg ciebie jeszcze ?????

  • 77. Data: 2003-12-01 18:45:52
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Mon, 01 Dec 2003 16:01:28 +0100, Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> wrote:

    > Zapewne klienci TPSA pobierają dane przede wszystkim z tegoż ASa
    > edukacyjnego, co w sumie niedziwne :->

    Ale łącze jest te samo...

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 78. Data: 2003-12-01 18:46:36
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On 1 Dec 2003 15:37:22 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > O, wcześniej.
    >
    > http://www.man.lublin.pl/aktualnosci.shtml#002

    Pisałem o WASKu

  • 79. Data: 2003-12-01 18:59:39
    Od: m...@n...pl

    mathom <m...@p...pl> wrote:
    > A czego wg ciebie jeszcze ?????

    Mnie szczerze wala problemy klientow man'ow bo many nie potrafia sie
    dogadac z TPSA lub odwrotnie.
    Problem jest z niejasnym psosobem dzialania,finansowania, ergo
    konkurowania z innymi providerami co jak napisalem "widac w calym tym
    watku".

    pz
    mazek

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 80. Data: 2003-12-01 19:14:32
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> napisał(a):

    > Wydaje mi się, ze szukasz dziury w całym. Jakiś rok temu w Pozmanie było w
    > istocie tak sobie, teraz jest znacznie lepiej. Na przykład, gdy ostatnio
    > padło mi zasilanie we firmie, po 10 minutach od padu mojego routera
    > zadzwonił do mnie operator z Pozmana informując, ze zniknąłem mu z sieci.
    > Był piatek godzina 18.30. Inni operatorzy tez tak obserwuja siec, nie widzac
    > klienta w sieci, dzwonią pytając się co sie stało ??
    do mnie GTS dzwoni jak coś padnie i mnie nie widzą :>

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator