  • 11. Data: 2016-07-08 12:16:21
    Temat: Re: podwyzka OC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 12:14, J.F. pisze:
    > Moze upasc. OC samochodowym nikt sie przejmowal nie bedzie, ale Ci, co
    > tam maja ubezpieczenia na zycie z funduszem inwestycyjnym, to moga byc
    > mocno poszkodowani.

    Jak zwykle się mylisz :) Dlatego że firma, która prowadzi ubezpieczenia
    majątkowe nie może prowadzić ubezpieczeń na życie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-07-08 12:33:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 13:26, J.F. pisze:
    > I ponoc "wszyscy jakby sie zmowili i podniesli o 100%".
    > Hm, ostatnie placilem chyba w maju, to jeszcze bylo normalnie ...
    Zdrożało, oj zdrożało :-)
    Link4:
    - 2015 - 375
    - 2016 - 410 (i w ch* "darmowych" bonusów, jakieś asistance-srance, mapa
    na smarkfona itd)

    Maciek

  • 13. Data: 2016-07-08 12:50:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak zwykle się mylisz :) Dlatego że firma, która prowadzi
    >ubezpieczenia majątkowe nie może prowadzić ubezpieczeń na życie.

    No i dlatego pisalem o trzech Allianzach w Polsce :-)

    Rozdzielenie jest ... ale jak ten Allianz Zycie zainwestuje np w
    obligacje Allianz USA ? :-)

    Jesli jednak w tym KNF jest ziarnko prawdy ... to chodzi im o
    ubezpieczenia na zycie, czy majatkowe ?

    J.

  • 14. Data: 2016-07-08 19:19:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.07.2016 o 12:33, Maciek pisze:
    > Zdrożało, oj zdrożało :-)
    > Link4:
    > - 2015 - 375
    > - 2016 - 410 (i w ch* "darmowych" bonusów, jakieś asistance-srance, mapa
    > na smarkfona itd)

    Na skuter 125 - rok temu 48, teraz 109.
    W innych firmach od 150 do 600.

  • 15. Data: 2016-07-09 23:34:45
    Od: rAzor <b...@s...pl>

> [...]
    >
    > I ponoc "wszyscy jakby sie zmowili i podniesli o 100%".
    >
    > Hm, ostatnie placilem chyba w maju, to jeszcze bylo normalnie ...

    No to miałes farta - u mnie z 610 na 780 zeta.
    Połowa czerwca.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 16. Data: 2016-07-11 23:43:49
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 6 lipca 2016 13:26:43 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Zaszlyszane w radio: dzwoni ktos i narzeka, ze OC podrozalo
    > dwukrotnie.
    > Hm, ostatnie placilem chyba w maju, to jeszcze bylo normalnie ...

    W zeszlym roku 50, dzisiaj 69 - Motorower w Warcie DC.
    --
    Dman-666