  • 21. Data: 2022-02-24 21:55:22
    Temat: Re: podoba się Wam sandero?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-02-22 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Sylwetka fajna. Mix Polo/Golf/Clio/Auris, ale wyszło całkiem spoko.

  • 22. Data: 2022-02-24 23:32:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.02.2022 o 19:38, LEPEK pisze:

    > Poza tym jest spora różnica, między "zimno", a "zimno i wieje zimnym".

    No tak, ale w Twizy właśnie nie wieje.

  • 23. Data: 2022-02-26 14:17:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Dupa mi się grzeje po ok. pół minuty, a ciepło w samochodzie jest po ok.
    > 2 km, nie 5 (w mieście).

    Dupa ... że niby elektryczne ogrzewanie foteli? Ale co to ma do TWziy
    kontra spalinowy? Ogrzewanie fotela Twizy można sobie łatwo zrobić.

    Odziedziczyłem futerał na nogi do Twizy. Serio :-) No ale nie używam.

    Ogrzewanie po 2km ... nie sądzę by z samego silnika spalinowego dało się
    grzać po 2km.

    Natomiast ... Twizy które pokazałem na lato było, nie miało szyb. Na
    http://twizy.pl/ jest z szybami. Nie mówię, że jakoś bardzo szczelne
    jest, ale zdaje się zasugerowałeś się. Poza tym ...

  • 24. Data: 2022-03-02 20:59:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 23:32, ii pisze:

    > No tak, ale w Twizy właśnie nie wieje.

    Są tam boczne szyby? Bo widzę, że są różne wersje. Jeśli nie ma, to nie
    ma bata - ruch powietrza musi być większy, niż w nadwoziu zamkniętym,
    "fizyki pan nie oszukasz".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2022-03-02 23:20:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.03.2022 o 20:59, LEPEK pisze:

    > Są tam boczne szyby? Bo widzę, że są różne wersje. Jeśli nie ma, to nie
    > ma bata - ruch powietrza musi być większy, niż w nadwoziu zamkniętym,
    > "fizyki pan nie oszukasz".

    Nie ma różnych wersji tylko nakładane na drzwi plastikowe szyby. Jak
    sobie je założysz to masz, jak nie to nie.

  • 26. Data: 2022-03-03 11:10:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-03-02 o 20:59, LEPEK pisze:

    > Są tam boczne szyby? Bo widzę, że są różne wersje. Jeśli nie ma, to nie
    > ma bata - ruch powietrza musi być większy, niż w nadwoziu zamkniętym,
    > "fizyki pan nie oszukasz".
    >
    > Pozdr,

    Tu jest obrazek pokazujący kierowcę przygotowującego się do jazdy Twizzy
    zimą. Tą rurą podaje się ciepłe powietrze z farelki zasilanej z
    akumulatorów.
    https://nurekamator.pl/wp-content/uploads/2018/02/kl
    asyczny-stroj-kombinezon-nurka.jpg

    T.

  • 27. Data: 2022-03-03 11:14:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Dupa ... że niby elektryczne ogrzewanie foteli? Ale co to ma do TWziy
    > kontra spalinowy? Ogrzewanie fotela Twizy można sobie łatwo zrobić.

    Generalnie z Twizzy to można łątwo zrobić motocykl. Ale nie samochód.
    Generalnie jest to 4-kołowy motocykl z osłoną na twarz, coś w stylu BMW C1.
    T.

  • 28. Data: 2022-03-03 12:03:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.03.2022 o 11:14, T. pisze:

    > Generalnie z Twizzy to można łątwo zrobić motocykl. Ale nie samochód.
    > Generalnie jest to 4-kołowy motocykl z osłoną na twarz, coś w stylu BMW C1.
    > T.

    Generalnie to Ty g.. wiesz

  • 29. Data: 2022-03-08 18:13:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-lutego-2022 o 21:05, ii pisze:

    > Nic interesującego. Spojrzyj na http://niusy.pl/@s.auto.drom.ru/ai9 :-)

    W sandero się przynajmniej nie moknie i można przewieźć telewizor czy
    pralkę ;-)

  • 30. Data: 2022-03-08 18:14:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-lutego-2022 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Sandero dołączyło do bandy jednakowo brzydkich i jednakowo drogich aut.

    Po co to komu?