    From: w...@o...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: podłączenie do ICM i WIX
    Date: 30 Oct 2004 20:11:57 +0200

    Witam dysponuje słabym łączem do netu ale zato mam dość dobre ftp 500GB. Moje
    dwa łącza są zapchane. Zamierzam wystąpić do RIPE os przydział IP oraz AS.
    Dalej podłączyć się do ICMa. Jak to wygląda w praktyce ?
    Tzn bo według informacji
    "ICM-IXP (ICM Internet eXchange Point) jest otwartym punktem wymiany ruchu
    internetowego dla operatorów stosujących protokół BGP4 oraz posiadających
    własny numer AS (Autonomous System)."
    oraz
    "ICM-IXP jest punktem otwartym -- warunkiem podłączenia jest zgoda na wymianę
    ruchu ze wszystkimi innymi operatorami do niego podłączonymi, zarówno teraz jak
    i w przyszłości."

    wynika z tego że nie będzie z nimi problemów. Ale jak to jest w praktyce bo coś
    to za pięknie by to było. Oczywiście nie liczę routera BGP4, kosztów
    podłączenia.

    Prosze osoby które siedzą w temacie o informacje.
    Waldek