  • 1. Data: 2009-03-02 09:04:29
    Temat: plyta z 2xATA pod 775 lub AM2
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

    szukam plyty metoda ogladania kazdej napotkanej, pod 775 lub AM2. wazne sa
    dwa gniazda ATA IDE, zintegrowany dzwiek i siec, PCI-E. nie bede montowal
    tam super szybkiego, nowego procesora - raczej cos uzywanego. zestaw ma
    zastapic K7Upgrade-600 + Sempron 2800 + 512MB PC3200

    ale moze jest jakas strona, gdzie podam parametry - i w odpowiedzi uzyskam
    liste plyt spelniajacej moje wymagania?

    i jakie modele polecicie?

  • 2. Data: 2009-03-02 11:23:18
    Temat: Re: plyta z 2xATA pod 775 lub AM2
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > szukam plyty metoda ogladania kazdej napotkanej, pod 775 lub AM2. wazne sa
    > dwa gniazda ATA IDE

    Bardzo rzadko spotykane. Lepiej zostaw sobie tylko 2 napędy optyczne IDE, a
    twarde dyski wymień na SATA. Wtedy starczy tylko 1 IDE.
    Ewentualnie można dokupić kontroler IDE na PCI, ale z nimi bywają problemy.

    > zintegrowany dzwiek i siec, PCI-E.

    To akurat to obecnie standard. Prawie wszystkie płyty to mają.

    > ale moze jest jakas strona, gdzie podam parametry - i w odpowiedzi uzyskam
    > liste plyt spelniajacej moje wymagania?

    Na komputroniku jest coś takiego. Mozna wybrac w zaawansowanych filtrach
    wybór płyt z okresloną ilością ATA100 / ATA133 (ale nie wiem czy ta
    wyszukiwarka działa 100% prawidłowo)

    > i jakie modele polecicie?

    Za dużego wyboru nie będzie.

  • 3. Data: 2009-03-02 15:44:19
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 10:04:29 +0100, - napisał(a):

    > dwa gniazda ATA IDE, zintegrowany dzwiek i siec, PCI-E. nie bede montowal

    Asus M2NBP-VM CSM - kupiłem rok temu, obecnie ciężko dostać.
    Gigabyte GA-M55plus-S3G - też ciężko dostać.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-03-02 22:08:37
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 2.3.2009, - napisał(a):

> [...]
    > tam super szybkiego, nowego procesora - raczej cos uzywanego. zestaw ma
    > zastapic K7Upgrade-600 + Sempron 2800 + 512MB PC3200
    [...]
    > i jakie modele polecicie?

    Z tych, które używałem mogę polecić MSI 975X Platinum PowerUp Edition
    http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&mai
    ncat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=267
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/