  • 1. Data: 2010-01-02 16:49:52
    Temat: play24 - leży od początku roku?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo
    błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 2. Data: 2010-01-02 16:51:11
    Temat: Re: play24 - leży od początku roku?
    Od: "SPTRA_WAW" <o...@b...pl>

    > Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo

    dzis leży napewno

    jk

  • 3. Data: 2010-01-02 17:28:53
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    2.01.2010 17:49 Tomaszek <t...@o...pl> w wiadomości
    <news:hhntfc$pin$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo
    > błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)

    Ano nie działa. Jeśli wierzyć komentarzom na blogu rzecznika Play, to
    problem trwa już czwarty dzień.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-01-02 17:30:16
    Od: W <a...@o...pl>

    Tomaszek wystukał, co następuje:

    > Mi się jeszcze nie udało zalogować do Play 24 w tym roku, a Wam? ;) Albo
    > błąd 503 albo czysta strona i przeglądarka melduje, że zakończono;)

    To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

  • 5. Data: 2010-01-02 18:53:03
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SPTRA_WAW" news:hhntie$pp3$1@news.onet.pl

    > dzis leży napewno

    *111# też zaliczyła zgon.

    Nawet na blogplay.eu o tym notka autor zrobił. Mr. Gruszka odsypia sylwestra
    jak widać i na oficjalnym żadnych info.

  • 6. Data: 2010-01-02 19:05:56
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "SPTRA_WAW" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

    > dzis leży napewno
    >
    > jk

    na pewno

  • 7. Data: 2010-01-02 21:37:33
    Od: "SPTRA_WAW" <o...@b...pl>

    > To tylko dziś? U mnie leży od kilku dni O_o

    to jest tzk znany w informatycze problem roku 2K+10

    jk

  • 8. Data: 2010-01-03 06:45:55
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-02 22:37, SPTRA_WAW pisze:

    > to jest tzk znany w informatycze problem roku 2K+10

    Nie, to jest problem P4+10;) To jest przecież inna telefonia komórkowa.

  • 9. Data: 2010-01-03 06:51:34
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-02 19:53, Valdi pisze:
    > *111# też zaliczyła zgon.
    >
    > Nawet na blogplay.eu o tym notka autor zrobił. Mr. Gruszka odsypia sylwestra
    > jak widać i na oficjalnym żadnych info.

    To znaczy, że naładować konta, sprawdzić stanu pakietów/minut/MB też nie
    można. Super.

  • 10. Data: 2010-01-03 08:21:25
    Od: W <a...@o...pl>

    Tomaszek wystukał, co następuje:

    > To znaczy, że naładować konta, sprawdzić stanu pakietów/minut/MB też
    > nie można. Super.

    Z pakietami mógłbym się zgodzić, ale czmu twierdzisz że nie można doładować
    konta? Jak nie doladowania.playmobile.pl (dzila!) to przecież jest bank...

    (a pakiety można od biedy sprawdzić krotkimi kodami, te u mnie dzialaja bez
    problemu ;] )