    From: Przemek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: play: taryfa biznesowa (drugi telefon, VOIP/SIP)
    Date: Sun, 7 Mar 2010 02:43:48 -0800 (PST)

    Witam
    rozpatruje przejscie do play ze swoim telefonem (obecnie prywatnie w
    simplus -> taryfa biznesowa w play, chce zachowac numer). Generalnie
    chodzi o taki uklad:
    mam dzialalnosc gosp. Poza taryfa elastyczna w plusie nic mi nie
    pasuje (wiekszosc wydaje beda w romaingu) tyle ze tam sa bandyckie
    stawki za polaczenia (jeszcze daje im szanse - pytanie jakie tele
    dadza na sw wielkanocne). W sumie wymyslilem, ze wezme play biznesowy
    najtanszy bez tela (upust na abo 50% +> abo cos okolo kilkunastu pln)
    na rok, mam od groma minut na stacjonarne (czyli moge wzdzwaniac sie
    na telefon dostepowy w voipdiscount) a z wydatkami na roaming i tak
    wyjdzie taniej niz elastyczna .. za rok pomysle co dalej
    Chodzi o tel dla zony: tez bym ja na playa biznesowego przesadzil (nie
    jest moim pracownikiem!) - jak to zrobic by i ona zachowala numer z
    simplusa? (chodzi mi o potraktowanie jej jako drugi tel w firmie - w
    play jest upust na drugi firmowy) Czy w playu kaza okazywac umowe o
    prace albo cos w tym stylu? Moze najpierw cesje numeru zony w
    simplusie na mnie i nastepnie po prostu na sibie drugi numer w play?
    pozdrawiam,
    Przemek
    P.S.
    nie chodzi mi o wciskanie tela zony w koszta firmy ale o lepsze
    warunki w taryfach biznesowych (darmowe minuty na stacjonarne => czyli
    dzwonienie za darmoche na stacjonarne przez voipdiscount za granice)