  • Data: 2009-11-09 11:02:50
    Temat: plan tp60, a doMowy tp60
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Czy ktoś może wskazać różnice między plan tp60 a doMowy tp60?
    Zadałam takie pytanie pod nr 19393.
    Z odpowiedzi wynikało, że domowy jest tańszy niż plan tp, bo nie ma
    kosztów za rozpoczęcie rozmowy, a i jednostka połączenia jest tańsza.

    Pytam o to dlatego, że proponują mi obniżkę abonamentu o 25 zł (obecnie
    płacę 50 zł. w planie tp 60) przez 6 miesięcy.
    W rozmowie pani mówiła, że po tych 6 miesiącach wracam do mojej starej
    taryfy.
    Ale na dokumentach, które mi przysłali jest napisane, że
    "abonent deklaruje chęć korzystania w następującego Planu
    Telefonicznego: doMowy tp 60"

    Mam obawy, że nie powiedziano mi wszystkiego i być może godząc się na tę
    ofertę zrobię sobie "kuku".

    Czy ktoś z Was miał też taką ofertę i uważa ją za dobrą?

    Pozdrawiam Krycha.