eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatkowo] California Highway Patrol kontra niemiecki najeźdźca[piatkowo] California Highway Patrol kontra niemiecki najeźdźca
  • Data: 2011-01-20 00:23:58
    Temat: [piatkowo] California Highway Patrol kontra niemiecki najeźdźca
    Od: "Zdenek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    Wygrzebane w internecie:
    http://www.youtube.com/watch?v=4vPlDNOhqjI

    Przyznam, że miałem dotąd 4x kontakt z rozmaitymi służbami mundurowymi w USA
    w związku z przekroczeniem prędkości (w tym raz z CHP, na I-99), ale na
    takiego "sympatycznego inaczej" delikwenta nie trafiłem.

    Z moich czysto turystycznych doświadczeń, w USA można dość bezkarnie
    przekaczać prędkość jeśli:

    - nie robi się tego w terenie zabudowanym, przy szkołach, w deszczu itp
    (krótko: zdrowy rozsądek)

    - nie więcej niż o 20mph

    - w razie zatrzymania podkreślić, że się jest turystą

    - można poudawać niedoinformowanego, tam są przyzwyczajeni do tego, że ktoś
    czegoś nie wie ;)

    - na pustych drogach jednojezdniowych na totalnych zadupiach i przy parkach
    narodowych warto zwolnić widząc coś jadącego z naprzeciwka (tak najczęściej
    mierzą prędkość - "w locie")

    Ma ktoś jakieś rady, ew. inne doświadczenia w tym temacie?

    Pozdrawiam,

    Zdenek