  • 11. Data: 2011-05-20 20:58:20
    Temat: Re: [piatek] uno 1,3 turbo o wygladzie audi a3:)
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a umialbys zrobic lepiej?

  • 12. Data: 2011-05-20 21:00:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > trzeba przzyznac ze mamy naprawde uzdolnionych ludzi w polsce:P takiej
    > uniawki jeszcze nie widzialem:)

    Moim zdaniem ta przeróbka jest kompletnie bez sensu, Uno Turbo to prawie
    klasyk, można by zrobić z tego coś fajnego, a ten przyspawał do auta tonę
    blachy żeby udawało audi. ;)

  • 13. Data: 2011-05-20 21:18:22
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-05-20 21:00, to pisze:
> [...]
    > klasyk, można by zrobić z tego coś fajnego, a ten przyspawał do auta tonę

    + 2 tony szpachli...
    tragedia ten "wynalazek"

    gadacz

  • 14. Data: 2011-05-20 22:02:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ir6dkc$v30$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > a umialbys zrobic lepiej?

    On jest normalny i nie traci czasu na takie niedorobki...

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2011-05-20 22:03:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Michał Gut

    > Moim zdaniem ta przeróbka jest kompletnie bez sensu, Uno Turbo to prawie
    > klasyk, można by zrobić z tego coś fajnego,

    Dokładnie.
    To auto było fajne same z siebie, dopóki nie zostało zepsute żeby udawało
    niemiecką kupę nie wiadomo po co.

  • 16. Data: 2011-05-20 23:08:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-20 13:10, MZ pisze:
    (CIACH)
    > Ciekawe jak tym przejść legalnie przegląd :)

    No jak. Nie wiesz jak? Zostawiasz dowód, a odbierasz dopiero
    po 2-3 tygodniach. I potem jak przyjdą z ryjem na stacje
    kontroli pojazdu to jest wymówka: "panie władzo: jak był
    na przeglądzie to wszystko było OK, ale przez te 3 tygodnie
    to nie wiem co oni zrobili".

    Część aut do driftu, które mają badanie tak właśnie je
    przechodzi.

  • 17. Data: 2011-05-20 23:20:55
    Od: margines <m...@o...eu>

    W dniu 2011-05-20 20:58, Michał Gut pisze:
    > a umialbys zrobic lepiej?

    A jaki to ma związek z tym że to uno jest koślawo zrobione.
    Jak kafelkarz Ci skopie kafle w kuchni to też sobie będziesz tłumaczył
    że jest super bo lepiej tego sam byś nie zrobił?

    Chwalić należy się czymś dobrze zrobione, a nie byle czym.
    Dodatkowo nie wiadomo jakie technologie zostały zastosowane przy
    przeróbkach tego auta i czy ono jest bezpieczne (ale to już inna sprawa).
    Biorąc pod uwagę estetykę wykonania jak i pomysł uważam że
    szkoda czasu chyba że autor tego koszmarka czegoś się nauczył ale wtedy
    nie powinien się tym chwalić. A jak się już pochwalił to musi liczyć się
    z różnymi opiniami. A Ty zamiast przedstawić swoje racje atakujesz i
    bawisz się w pyskówki.

    pozdrawiam
    marggines

  • 18. Data: 2011-05-21 12:31:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > z różnymi opiniami. A Ty zamiast przedstawić swoje racje atakujesz i
    > bawisz się w pyskówki.

    nie atakuje i nie bawie sie w pyskowki. pytanie bylo rzeczowe. krytykujesz
    gostka ze zrobil sobie takie wozidlo a nie bierzesz pod uwage ze on nie ma
    do dyspozycji cnc, tloczni itd. Slowem to reczna robota a nie automatyczna
    jak w obecnych czasach.
    ja nie potrafilbym wspawac rowno progu a co dopiero tak oblachowac (ba!
    wyprofilowac te blachy). do tego tylko pije ze uwazasz ze dzieło spod reki
    zapalenca powinno wygladac jak z fabryki. To ze to nigdy nie bedzie porzadne
    auto - nikt tego nie neguje. To nadal jest uno tylko jakos pociete i
    przekombinowane. W zderzeniu prawdopodobnie zabije kierowce nawet jesli
    bedzie niewielkie. ale roznica polega na tym za auta wspolczesnie robione sa
    w duzych fabrykach gdzie jest wiele osob z wyselekcjonowanymi zadaniami.
    mają tłocznie, prasy, frezarki i inne wynalazki dzieki ktorym moga zrobic
    czy prototyp czy serie.

    uszanuj jego ciezka prace bo wlozyl jej bardzo duzo.

  • 19. Data: 2011-05-21 12:32:30
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > On jest normalny i nie traci czasu na takie niedorobki...

    ach ci tepi i durni himalaisci.... zamiast siedziec w domu zapieprzają pod
    górkę z 6-7 km tylko po to zeyb zaraz z niej zejść. co za marnotrawstwo
    czasu!
    nie to co inni, normalni.

  • 20. Data: 2011-05-21 12:35:23
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Moim zdaniem ta przeróbka jest kompletnie bez sensu, Uno Turbo to prawie
    > klasyk, można by zrobić z tego coś fajnego, a ten przyspawał do auta tonę
    > blachy żeby udawało audi. ;)

    sens to inna bajka - czlowiek ostro pokombinowal zeby to zlozyc do kupy i
    zrobic oblachowanie.
    mnie osobiscie bardziej sie podobal ten oryginalny uniak - ladny by i
    wygladal na zadbanego (o ile to bylo jego zdjecie).
    a propos tony - jestem cholernie ciekaw ile to wazy teraz:))))))))))))
    i jak szybko zacznie mu wpieprzac rdza wszystko bo cos nie wierze ze to bylo
    z blachy ocynkowanej:)