  • 1. Data: 2010-07-16 09:57:47
    Temat: phpbb i własny skrypt
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znacie się trochę na phpBB 3? mam taki problem, wstawiam do overal_footer
    linijkę wywołującą mój kod:
    <!-- INCLUDEPHP /dodatki/oblicz.php -->
    ale to nie działa, czy można zrobić coś, żeby to zadziałało?
    to:
    <!-- INCLUDEPHP ../../dodatki/oblicz.php -->
    na większości stron działa, ale są takie które wywalają błąd (mówę o
    stronach forum)...

    chodzi mi o to, jak zainkludować ze ścieżki bezwzględnej... HELP!