  • 11. Data: 2012-01-09 12:28:25
    Temat: Re: php
    Od: Helena Świderska <b...@g...com>

    > no może, a jeśli chodzi o tą stronę z formatką i wywołania skryptów php?

    Tę stronę.
    A poza tym wyjdź.

    --
    bm

  • 12. Data: 2012-01-09 12:41:05
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A poza tym wyjdź.

    sama wyjdź, najlepiej do Wyzwolonej Europy...

  • 13. Data: 2012-01-09 13:31:02
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    wybrałeś pierwsze pytanie i rżniesz mondraka...
    to może zmierz się z kolejnymi?

  • 14. Data: 2012-01-09 14:12:56
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-09 10:56, Wojtek Gapiński pisze:

    > Gdybyś nie zrozumiał, to była sugestia, abyś przed wysłaniem postu na
    > listę zajrzał do podstaw PHP, które bez problemu (?) znajdziesz w Sieci.
    > Zadawaniem takich pytań na liście ośmieszasz się i nie szanujesz czasu
    > innych. Kolejny zresztą raz.

    Akurat nie jestem zwolennikiem "identyfikatora", ale ośmieszać się to
    się nie ośmiesza, co najwyżej marnuje czas innych. Każdy kiedyś zaczynał :-)

    Swoją drogą w przeszłości wielokrotnie tłumaczono mu co i jak zrobić
    przez zadaniem pytania, ale jak widać to nie podziałało :-(

    --
    Cezary Tomczyk

  • 15. Data: 2012-01-09 15:25:19
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Mon, 09 Jan 2012 15:12:56 +0100, Cezary Tomczyk wrote:

    [...]

    > Swoją drogą w przeszłości wielokrotnie tłumaczono mu co i jak zrobić
    > przez zadaniem pytania, ale jak widać to nie podziałało :-(

    Czyli się ośmiesza ;-)

    --
    M.G.

  • 16. Data: 2012-01-09 15:32:28
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Czyli się ośmiesza ;-)

    ale co Wy piszecie, ja zadałem pytania, a Wy o jakiejś d... maryni...

  • 17. Data: 2012-01-09 17:24:12
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    > jakim poleceniem w php wyświetlić zawartość zmiennej? echo może?

    Próbowałeś przetestować echo?

    > i czy w php istnieje coś takiego jak w c czyli
    > warunek?spełniony:niespełniony, jaki ma format?

    Sprawdziłeś dokumentację na http://php.net?

    http://pl.php.net/manual/en/control-structures.if.ph
    p#102060

    --
    Cezary Tomczyk

  • 18. Data: 2012-01-09 17:55:13
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Sprawdziłeś dokumentację na http://php.net?

    nie, ale obiecuję, że dodam sobie tą stonę do ulubionych i następnym razem
    poszukam przed zadaniem pytania...

    a co z tą stroną z fragmentem generowanym w php, nie mam żadnego pomysłu,
    ale wiem, że się da, bo na przykład w phpBB w plikach stylu są wpisy
    <includephp i to jakoś działa...

  • 19. Data: 2012-01-09 20:00:21
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    > jakim poleceniem w php wyświetlić zawartość zmiennej? echo może?

    ___________________________
    /| /| | |
    ||__|| | Please don't |
    / O O\__ feed |