  • Data: 2009-04-04 19:25:35
    Temat: photoshop CS3
    Od: a402 <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z zapisywaniem pliku.

    Kiedy otwieram plik.jpg, a nastepnie chce go zapisac, to mam do wyboru
    rozne formaty, rowniez format jpg.

    Problem pojawia sie kiedy otwieram plik .nef.
    Plik otwiera sie w kamera raw oczywiscie, nastepnie po wywołaniyu
    otwieram go w oknie photoshopa. Robie jakąs tam obróbke i chce zapisac
    juz jako jpg. I tu mam do wyboru rozne formaty (psd, raw, psb, tiff) ale
    niestety nie mam w polu wyboru formatu jpg. Gdzies zginął. Dlaczego?
    Jakies dodatkowe ustawienia?

    Dzieje sie to od pewnego czasu, wczesniej wszystko działało ok.

    Mam ktos pomysł co robie źle?

    pozdrawiam