  • 31. Data: 2015-09-17 20:51:38
    Temat: Re: pecet na powietrzu
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Thu, 17 Sep 2015 18:34:06 +0200, Podmiot Liryczny wrote:

    > Nawet gdyby tam nie zalęgły się rybki, to ile czasu ta woda nosiłaby
    > status destylowanej?

    Ryby w destylowanej szybką padną, zdemineralizują się.

    --
    howgh
    szemrany

  • 32. Data: 2015-09-17 22:02:32
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Bez klawiatury monitora drukarki i głośników.
    > zasilanie i lan. Czy taki PC będzie działał czy coś go zabije?

    Nie wiem co to ma być, ale bardziej bym się skłaniał w stronę jakiegoś
    Raspberry Pi albo coś...

    --
    Wiktor S.

  • 33. Data: 2015-09-17 22:25:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.09.2015 o 22:02, Wiktor S. pisze:

    > Nie wiem co to ma być, ale bardziej bym się skłaniał w stronę jakiegoś
    > Raspberry Pi albo coś...

    win xp ze względu na sterowniki obsługiwanego ustrojstwa.....

    ToMasz

  • 34. Data: 2015-09-17 23:22:15
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 20:50:20 +0200, szemrany napisał(a):

    > Ma rację, czysta woda nie przewodzi prądu, idź do gimnazjum ;-)

    Poproszę o definicję czystej wody...

    [ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
    [ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
    [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
    [ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]

  • 35. Data: 2015-09-17 23:30:05
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    W dniu 2015-09-17 o 20:51, szemrany pisze:

    > Ryby w destylowanej szybką padną, zdemineralizują się.

    No to zanurzmy komputer w spirytusie.
    Bakterie nie będą się mnożyć, rybki się pięknie zakonserwują i nie będą
    obsrywać ścianek akwarium a w przypadku przerwy w dostawie prądu
    komputer (oraz ew. jego właściciel) będą jeszcze przez długi czas
    pracować na tzw. gazie...

    LP

  • 36. Data: 2015-09-18 07:29:48
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Poproszę o definicję czystej wody...

    H2O, ze znikomą zawartością jonów H+ i OH-

    Sama woda, bez dodatków w postaci mikroorganizmów i minerałów, i nie
    zdysocjowana, ma wysoką rezystancję. Od biedy rezystancja takiej wody
    kwalifikuje ją jako izolator.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 37. Data: 2015-09-18 08:35:26
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Thu, 17 Sep 2015 23:30:05 +0200, Podmiot Liryczny wrote:

    > No to zanurzmy komputer w spirytusie.

    Pojawi się nowe zagrożenie: okoliczna żulerka, która wyczuwa spirytus na
    kilometr ;-)

  • 38. Data: 2015-09-18 11:28:37
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-18 o 07:29, Stregor pisze:

    > H2O, ze znikomą zawartością jonów H+ i OH-
    >
    > Sama woda, bez dodatków w postaci mikroorganizmów i minerałów, i nie
    > zdysocjowana, ma wysoką rezystancję. Od biedy rezystancja takiej wody
    > kwalifikuje ją jako izolator.

    Utrzymanie wody w takim stanie jest tak samo "łatwe" jak próżni.

    --
    LP PL

  • 39. Data: 2015-09-18 11:52:09
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-18 o 08:35, szemrany pisze:

    > Pojawi się nowe zagrożenie: okoliczna żulerka, która wyczuwa spirytus na
    > kilometr ;-)

    A po co nam nowe zagrożenie? Ten komputer i tak nie ma żadnych szans.

    Kurz, brud, oleje, grzałki, emigranci, stęchła woda w każdej postaci,
    wyładowania

    atmosferyczne, cały fauna i połowa flory...

    Gdybym był tym komputerem, wziąłbym z miejsca kondensator i

    strzelił sobie w cewkę!

    --
    LP PL

  • 40. Data: 2015-09-18 17:32:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Musisz z takimi stwierdzeniami poczekać, aż posiądziesz wiedzę gimnazjalną.

    H2O jest izolatorem (nie jest tak dobrym izolatorem jak powietrze, ale nie jest
    przewodnikiem, ani pół przewodnikiem).
    https://www.youtube.com/watch?v=dcrY59nGxBg