  • 1. Data: 2010-04-13 20:37:36
    Temat: pasek rozrządu Peugeot 406 1.9 td
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    witam, co ile km należy wymieniać pasek rozrządu . Model z 1997 roku.
    Obecny przebieg 130 tyś mil, z tego co wiem napewno pasek był wymieniany
    przy przebiegu 67581 mil
    Być może również był wymieniany przy przebiegu 115000 mil ale nie ma 100%
    pewności.
    Znalazłem tylko jedna informacje wg której pasek wymienia się co 90 tyś km,
    czy ktoś może to potwierdzić?

  • 2. Data: 2010-04-13 20:59:31
    Temat: Re: pasek rozrządu Peugeot 406 1.9 td
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 19:37:36 +0100, R2 napisał(a):

    > Znalazłem tylko jedna informacje wg której pasek wymienia się co 90 tyś km,
    > czy ktoś może to potwierdzić?

    raczej co 80 kkm, różne źródła różnie podają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-04-13 22:47:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    R2 pisze:
> [...]
    > przy przebiegu 67581 mil
    > Być może również był wymieniany przy przebiegu 115000 mil ale nie ma

    Jeśli nie ma pewności co do tych 115k mil, to go wymień i to już.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl