  • 1. Data: 2017-07-01 16:02:22
    Temat: parada aut z PRL
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W sobotę 1 lipca w polskiej stolicy komuchów i ubeków wszelkiej maści
    odbyła się parada aut rodem z PRL.

    Niestety nie mogłem uczestniczyć na żywo bo za funtem funt odkładam na Toyotę
    przepiękną aż strach. Obejrzyjmy więc razem zdjęcia :)

    http://orientacja.pl/99453-450100,Zlot-Milosnikow-Po
    jazdow-PRL,2680317.html

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2017-07-01 16:06:11
    Temat: Re: parada aut z PRL
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Jul 2017 15:02:22 +0100, PiteR napisał(a):

    > Niestety nie mogłem uczestniczyć na żywo bo za funtem funt odkładam na Toyotę
    > przepiękną aż strach.

    Żeby tylko kierownicę miała po właściwej stronie ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2017-07-01 16:19:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Żeby tylko kierownicę miała po właściwej stronie ;)

    W dzisiejszych czasach panie to żeby w ogóle miała kierownicę ;)

  • 4. Data: 2017-07-03 13:47:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-01 o 16:02, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Niestety nie mogłem uczestniczyć na żywo bo za funtem funt odkładam na Toyotę
    > przepiękną aż strach. Obejrzyjmy więc razem zdjęcia :)

    To raczej zlot aut z czasów PRL, a nie PRL - u nas mercedesów i
    wieśwagenów nie produkowano...

  • 5. Data: 2017-07-03 15:17:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.07.2017 o 16:02, PiteR pisze:
    > W sobotę 1 lipca w polskiej stolicy komuchów i ubeków wszelkiej maści
    > odbyła się parada aut rodem z PRL.
    Coś ta parada mało reprezentatywna. Większość aut, to wytwory zgniłego
    kapitalizmu. Żadnej nysy, żuka, warszawy "biedronki" itp. cudów techniki
    PRL.
    Jacek

  • 6. Data: 2017-07-03 16:14:38
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 15:17, Jacek pisze:
    > Coś ta parada mało reprezentatywna. Większość aut, to wytwory zgniłego
    > kapitalizmu. Żadnej nysy, żuka, warszawy "biedronki" itp. cudów techniki
    > PRL.
    > Jacek
    Star 20
    Żuk
    Osa
    Komar
    Romet Pony (motorynka)
    Maluch z przyczepką N250
    Trabant
    Polonez "borewicz"
    Syrena 104, 105
    Skoda 105
    Wartburg
    Nawet ciągnik Ursus

    No to jak dla Ciebie nie było tam pojazdów z krajów socjalistycznych, to
    chyba inna galerią oglądałeś :P
    Pozostałe pojazdy "kapitalistyczne" tez można było w owych czasach na
    naszych ulicach spotkać, to w czym problem nazwać to "Zlot Miłośników
    Pojazdów PRL"?
    --
    viktorius

  • 7. Data: 2017-07-05 02:22:54

[...]