    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: pamietacie Dzidka ? ;-)
    Date: Wed, 18 May 2011 22:00:52 +0200

    Witajcie,
    no właśnie, pamiętacie legendę polskiego driftu?
    dziś w Krakowie na stacji BP przy Wielickiej znalazł się młodzian który
    zainspirował się swoim guru, po wyjechaniu z myjni jego Skoda Felicia nie
    pracowała na wszystkie cylindry, ów młodzieniec w stroju sportowym
    postanowił więc "naprawić" silnik wciskając gaz do dechy, po kilku minutach
    pracy na takich obrotach silnik o dziwo zaczął pracować poprawnie, jednak
    niespodziewanie dla właściciela spod auta zaczęły wydobywać się płomienie -
    całość działa się na terenie stacji o_O
    szczęście jego było takie, że na stacjach są porządne gaśnice - dwie gaśnice
    10kg załatwiły problem pożaru, inna sprawa jest taka czy doczyści teraz ten
    samochód z proszku gaśniczego...
    oczywiście próbował abordażu z terenu stacji ale niesprawnym samochodem
    słabo to szło...
    podczas całej akcji oczywiście wezwano Straż, wyłączono prąd na całej
    stacji,
    po kilku minutach przyjechała Straż ale nie mieli wiele roboty, odłączyli
    akumulator,
    dalszego ciągu nie znam bo pojechałem,
    filmu nie mam bo zamiast kręcić pomagałem w gaszeniu,

    brat