  • 11. Data: 2015-03-23 11:51:49
    Temat: Re: All in one alternatywą dla stacjonarnego laptopa?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:

    > A z pokoju do pokoju go nie przenosisz?

    Mam do niego przypięty monitor, myszkę, klawisze, LAN, dysk eSATA i co
    tam jeszcze. Nie przenoszę go z pokoju.

  • 12. Data: 2015-03-23 18:45:22
    Od: " 666" <...@...6>

    Tobie niepotrzebny jest laptop.

    -----

  • 13. Data: 2015-03-24 11:02:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-23 o 18:45, 666 pisze:
    > Tobie niepotrzebny jest laptop.
    >

    > -----

    Do przenoszenia z pokoju do pokoju na pewno nie. Do zabierania
    do pracy (bez wymienionych dodatków) może jednak potrzebować.

    Masz jakiś problem z pisaniem pod cytowanym fragmentem ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2015-03-24 12:14:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:

    > Tobie niepotrzebny jest laptop.

    A mam. Powinienem się pochlastać?

  • 15. Data: 2015-03-24 12:54:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 12:14:59 +0100, Poldek napisał(a):

    > A mam. Powinienem się pochlastać?

    Nie zaszkodziłoby.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 16. Data: 2015-03-26 07:53:10
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Masz jakiś problem z pisaniem pod cytowanym fragmentem ?

    Ma, sam kilka razy zwracałem Mu uwagę - jak grochem o ścianę.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 17. Data: 2015-03-27 02:48:00
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sat, 21 Mar 2015 11:02:39 +0100
    Poldek <p...@i...pl> wrote:

    > Będąc w podobnej sytuacji ostatnio zdecydowałem się jednak na mały i
    > cichy desktop + monitor niż na all in one. Dlaczego? Mogłem sobie wybrać
    > monitor dokładnie taki, jaki mi pasował (matryca, LUT, itd),

    A ja jednak postawiłbym na laptopa + monitor IPS. Dlaczego?
    - typowy desktop/minitower jest duży, bierze sporo prądu
    - jakiś nano ITX wychodzi bardzo drogo --> bardziej opłaca się laptop.
    - raz na jakiś czas możesz łatwo zabrać laptopa ze sobą, a i zadziała przy braku
    zasilania jakiś czas.

    P.

  • 18. Data: 2015-03-27 07:47:28
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 02:48, Piotr C. pisze:

    > A ja jednak postawiłbym na laptopa + monitor IPS. Dlaczego?
    > - typowy desktop/minitower jest duży, bierze sporo prądu

    U mnie core i7, 16 GB RAM, PSU Seasonic Fanless 460W, SSD pobiera około
    37W (sama jednostka, bez monitorów). Laptop pewnie pobiera 25W - moim
    zdaniem różnica pomijalna.

    > - jakiś nano ITX wychodzi bardzo drogo --> bardziej opłaca się laptop.

    Dość drogie są porządne obudowy ITX, tutaj rzeczywiście sensowny zestaw
    może wyjść drożej niż niskobudżetowy laptop. Jednak kosztem wyższej ceny
    uzyskujemy jednostkę chłodzoną pasywnie a co za tym idzie - bezgłośną.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2015-03-27 09:22:11
    Od: Zachu <...@...pl>

    W dniu 27-03-15 o 2:48, Piotr C. pisze:

    > A ja jednak postawiłbym na laptopa + monitor IPS. Dlaczego?
    > - typowy desktop/minitower jest duży, bierze sporo prądu

    17' lapek ma zasilacz 180 W wielkości cegły. Mój All-in-One ma 120 W.

    --
    Zachu

  • 20. Data: 2015-03-27 22:04:51

    Czy w Twoim all-in-one jest akumulator, który ładuje się w trakcie pracy komputera?

    -----