  • 1. Data: 2014-11-06 14:19:13
    Temat: opóźnione pokazywanie się elementów strony
    Od: m...@g...com

    witam

    Od jakiegoś czasu denerwuje mnie Chrome.
    Po załadowaniu jakiejś strony, dopiero po pewnym czasie ładują się bloki z reklamami.
    Przez to strona cały czas sie przesuwa i dostosowuje. Gdy juz próbuje na cos kliknąć,
    to nagle strona się powiększa i nie trafiam kursorem w link.

    Jak zrobić, by strona w momencie załadowania już miała ustawione te elementy?

  • 2. Data: 2014-11-06 15:02:04
    Temat: Re: opóźnione pokazywanie się elementów strony
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 2014-11-06 14:19, m...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Jak zrobić, by strona w momencie załadowania już miała ustawione te elementy?

    W zasadzie to nic nie zrobisz. Przyczyn może być wiele, np. Single Page
    Application albo źle skonstruowany szablon HTML i brak zdefiniowanych
    rozmiarów poszczególnych komponentów, itp.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/