  • 1. Data: 2009-04-04 05:36:10
    Temat: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście
    zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na
    głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i
    oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony
    płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.
    To jest żerowanie na ludziach.
    Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś
    sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?

  • 2. Data: 2009-04-04 07:24:47
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem
    > zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w

    To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie
    zrezygnujesz to znaczy ze chcesz.
    A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika
    praw konsumenta.

    > Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś
    > sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?

    No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie
    bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i
    pieniazki dla firmy leca.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 3. Data: 2009-04-17 14:01:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem
    > zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w

    Ktora platforma?

  • 4. Data: 2009-04-18 09:19:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ktora platforma?

    nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
    jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.

    pawell

  • 5. Data: 2009-04-18 10:30:04
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
    > jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.
    >

    > pawell

    Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym?
    Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu
    promocji.
    To chyba logiczne? Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy,
    że ktoś przegapi i wtedy ściągać pieniądze. Zamiast 38 zł przyszedł mi
    rachunek na 88 zł. Czyli prawie za trzy miechy normalnych opłat.
    To jest sposób na, zgodne z prawem, wyłudzanie pieniędzy.

  • 6. Data: 2009-04-18 11:20:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym?
    > Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu
    > promocji.
    > To chyba logiczne?

    Nie, to nie jest logiczne.
    Logiczne jest to, zeby klient płacił więcej a nie mniej.
    Oni właśnie po to włączają promocje, żebyś zapomniał ich wyłączyć i w końcu
    zapłacił.

    >Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy, że ktoś przegapi i
    >wtedy ściągać pieniądze.

    Rozumujesz jak przedszkolak.
    Nikt za Ciebie o Twoje interesy dbał nie będzie, tylko o swoje.
    A macie dokładnie odwrotne.

  • 7. Data: 2009-04-19 11:48:06
    Temat: Re: opó 1/4 nienie w zg?oszeniu wy??czenia dodatkowych opcji
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zeeltom wrote:

    > Problem ustawiae tak? opcje w systemie komputerowym?
    > Normalnie powinni wy??czyae wszystkie opcje darmowe po up?ynieciu czasu
    > promocji.
    > To chyba logiczne? Konczy sie promocja, to wy??czamy sygna?, a nie liczymy,
    > ?e kto? przegapi i wtedy ?ci?gaae pieni?dze. Zamiast 38 z? przyszed? mi
    > rachunek na 88 z?. Czyli prawie za trzy miechy normalnych op?at.
    > To jest sposób na, zgodne z prawem, wy?udzanie pieniedzy.

    ale nikt nie każe Ci ich brać.
    ja nie brałem, dobrze wiemy, że hbo i wszystke podobne to kicha,
    jakby były dobre, to nikomu nie musieli by wciskać.
    Bo to jest wciskanie na siłe, na co ja po prostu się
    nie zgodziłem

    pawell

  • 8. Data: 2009-04-20 16:12:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
    > jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.

    A co to ma wspolnego z moim pytaniem?

  • 9. Data: 2009-04-21 05:07:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma wspolnego z moim pytaniem?

    to było do pytania autora postu, sorrki.

    pawell