  • 1. Data: 2011-06-12 10:11:28
    Temat: opony
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 163 roku bieżącego, Don Pedro zeznał(a) jak następuje:

    > No właśnie po Maxxisie na tył założyłem pilot road 2ct a z przodu
    > został Maxxis. Wyszło świetne połączenie i po 10kkm nie było widać
    > zużycia.

    Muszę kupić dwie, więc wezmę takie same.

    Patrzyłem na motogumy.pl - ceny powiedzmy sobie normalne, w/g strony
    internetowej mają to co mnie interesuje na stanie a więc od ręki.

    W zasadzie muszę do jutra wymyślić co zakładam do wyboru będzie

    maxxis sport presa (ale piszesz że słabo z żywotnością)
    maxxis 6029F (drogowa guma, więc żywotność powinna być lepsza)

    ewentualnie coś z michałków

    pilot road
    pilot road 2ct

    pilot power
    pilot power 2ct

    Ech.... jak ja lubię takie dylematy. Szczególnie, że głównie pomykam po
    miescie, czasem się nie za długa trasa trafi w wakacje, jeśli zaś
    chodzi o tor to rozważam coby wreszcie się wybrać.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-06-12 18:38:51
    Temat: Re: opony
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 12:11, PawelK vel Pablo pisze:
> [...]
    > miescie, czasem się nie za długa trasa trafi w wakacje, jeśli zaś
    > chodzi o tor to rozważam coby wreszcie się wybrać.

    Wiesz co... przy Twoim motocyklu i zakładanym trybie jazdy założyłbym
    pilot road 2 ct na tył i pilot power 2 ct na przód.

    Pozdr
    DP

  • 3. Data: 2011-06-12 19:06:49
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:11:28 +0200, PawelK vel Pablo napisał(a):

    > pilot road 2ct

    Mam te, drugi sezon, też głównie kręcę się po mieście i mogę je
    zarekomendować (założyłem po Maxxisach, które nie dość że się szybko
    zużyły, to jeszcze przy końcu swego życia (przy dobrym bieżniku)
    powodowały kłopoty z trakcją i stabilnością) - na mokrym i przy porannym
    zimnie nigdy mnie nie zaskoczyły (na suchym każda opona w mieście daje
    radę) czy zawiodły.
    Co do trwałości się nie wypowiem - muszę najpeirw przejeździć te, żeby
    ocenić zrobiony przebieg na jednym kpl.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-06-15 21:59:07
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-06-12 20:38, Don Pedro pisze:

    > Wiesz co... przy Twoim motocyklu i zakładanym trybie jazdy założyłbym
    > pilot road 2 ct na tył i pilot power 2 ct na przód.

    Przy tych samych zalozeniach z tej trojki na oba kolka zarzucilbym pilot
    road 2

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2011-06-15 23:27:34
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 166 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > Czesc :)

    > Przy tych samych zalozeniach z tej trojki na oba kolka zarzucilbym
    > pilot road 2

    Założyłem maxisy na oba koła te drogowe na którymi spuscili się na
    sikaczu. Jak na razie nieźle.

    --
    CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
    Warszawa Gocław

  • 6. Data: 2011-06-16 03:31:46
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Założyłem maxisy na oba koła te drogowe na którymi spuscili się na
    sikaczu. Jak na razie nieźle.

    Aaaa i kolega mysli ze to usprawiedliwia jego absencje na wczorajszym
    podziwianiu zacmienia ksiezyca???
    KJ-owi jakos taj od bidy uszlo ze wzgledu na kalectwo tfu chorobe...ale
    klasyfikacja ICD-10 nie przewiduje przypadku Maxis.
    Przypadek nieusprawiedliwiony...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-06-16 08:55:10
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    Zeby nie zasmiecac grupy nowym watkiem. Co byscie polecili na przod do
    turystyka 110/80 R17?