  • 1. Data: 2009-07-19 18:06:59
    Temat: okazji nie ma, ale finansowych
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    http://cgi.ebay.co.uk/Honda-VFR-750-motorbike-pearle
    scent-white_W0QQitemZ270424707003QQcmdZViewItemQQptZ
    UK_Motorcycles?hash=item3ef6918fbb&_trksid=p3286.c0.
    m14&_trkparms=65%3A7|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50

    Ażem się rozmarzył. Nowy, 20 letni motocykl.

    PS
    próbowałem skrócić linka, ale coś nie działa mi skracadło, przepraszam
    Strażników Netykiety. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 2. Data: 2009-07-19 20:32:30
    Temat: Re: okazji nie ma, ale finansowych
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    m14&_trkparms=65%3A7|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50

    > Ażem się rozmarzył. Nowy, 20 letni motocykl.

    O! prawie jak mój biały VFRanek... tylko młodsza... o 4 lata..
    W zeszły weekend umyłem jakim magicznym srodkiem felgi i wyszło że też są
    białe:)

    Fajne sa..te VFRy:)

    P.S.
    może ktoś ma albo wie od czego pasuje.. wyłącznik wiatraka chłodnicy.? do
    RC24
    Nowy kosztuje 20%wartości motocykla. Na razie mam manualny.. ;/

  • 3. Data: 2009-07-19 23:02:44
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    >
    > PS
    > próbowałem skrócić linka, ale coś nie działa mi skracadło, przepraszam

    Pinkna sztuka ;p

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 4. Data: 2009-07-21 00:51:32
    Od: "p47" <g...@w...pl>

> [...]
    m14&_trkparms=65%3A7|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50

    > Ażem się rozmarzył. Nowy, 20 letni motocykl.

    Cóż, nic to nadzwyczajnego!;-)
    Mam MZ 250 ETZ kupioną w sierpniu 1982 (albo 83r), która NIGDY nie tylko
    nie jeżdziła, ale nawet nie była odpalona. Ma na liczniku 2 km , tak jak jej
    fabryka dała i stoi u mnie w garażu. Powód;- kupiłem ja na urlopie z pobytu
    w dzikim kraju, gdzie wykładałem, a po kilku latach, gdy wróciłem to okazało
    się, ze ukochana tesciowa , która domem opiekowała się zagubiła rachunek
    itp., a więc nie mogłem jej zarejestrować. Co pewien czas poruszałem
    rozrusznikiem, aby mieszankę z olejem po gładzi rozprowadzić i olej w
    skrzyni biegów.

    No a teraz czeka na nabycie statusu "zabytku";-)

    p47

  • 5. Data: 2009-07-21 05:26:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "p47"
    Cóż, nic to nadzwyczajnego!;-)
    Mam MZ 250 ETZ kupioną w sierpniu 1982 (albo 83r), która NIGDY nie tylko
    nie jeżdziła, ale nawet nie była odpalona.

    Powód ... ukochana tesciowa ... zagubiła rachunek

    Juz mozesz rejestrowac ja na pojazd unikatowy (25 lat - 15 lat nie
    produkowany + opinia rzeczoznawcy)
    Nie powinno byc z tym problemow.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 6. Data: 2009-07-21 16:53:43
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Powód ... ukochana tesciowa ... zagubiła rachunek
    >

    > Juz mozesz rejestrowac ja na pojazd unikatowy (25 lat - 15 lat nie

    A może podpowiesz, gdzie tego rzeczoznawcę szukać i ile ta przyjemność w
    sumie będzie kosztować, bo zastanawiam się, czy ma to sens.

    p47

  • 7. Data: 2009-07-21 18:07:26
    Od: Arni <a...@N...spam>

    p47 pisze:

    > A może podpowiesz, gdzie tego rzeczoznawcę szukać i ile ta przyjemność w
    > sumie będzie kosztować, bo zastanawiam się, czy ma to sens.

    http://tinyurl.com/m3sp38

    koszt to 350 zl netto od samochodu, po ile za motocykl - nie wiem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-07-22 06:09:19
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Arni"
    http://tinyurl.com/m3sp38

    A czemu to kolega poleca wrogą narodowo instytucje :) :) :)

    ***koszt to 350 zl netto od samochodu, po ile za motocykl - nie wiem

    Koszta zalezne na pewno od miasta...ale mysle ze max to co pisze Arni

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 9. Data: 2009-07-22 06:21:04
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Arni"
    > http://tinyurl.com/m3sp38
    >
    > A czemu to kolega poleca wrogą narodowo instytucje :) :) :)

    priomo: to jest przyklad bo w moim przekazie podprogowym chodzilo o cos
    troszke innego :)
    secundo: sam korzystałem i bylem mega zadowolony.

    > ***koszt to 350 zl netto od samochodu, po ile za motocykl - nie wiem
    >
    > Koszta zalezne na pewno od miasta...ale mysle ze max to co pisze Arni

    wydaje mi sie ze stawki mają stałe ewentualnie doliczają za dalszy
    dojazd albo cos. Ale moge sie mylic

  • 10. Data: 2009-07-22 06:39:49
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Arni"
    priomo: to jest przyklad bo w moim przekazie podprogowym chodzilo o cos
    troszke innego :)

    Podobal mnie sie...taki amimowany

    *** secundo: sam korzystałem i bylem mega zadowolony.

    No wiem :) ale n.p. PZMot i PISKP nie moga tego przezyc ze nam sie tu
    niemiaszki zagarniaja rynek...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)