  • 51. Data: 2009-02-02 07:42:15
    Temat: Re: oj drożyzna na rynku
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl>

    I tutaj świeża porcja realnej wartości PO
    http://niezalezna.pl/blog/show/id/909

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    --
    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!

  • 52. Data: 2009-02-02 08:47:30
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "CeBeR" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Dystrybutor" nie ma z czego obniżać? Zatem dlaczego ceny u naszych
    > "dystrybutorów" można porównać do cen na zachodzie Europy, ale w detalu?
    Bo mamy jeden z najwyzszych VATow w europie ?

  • 53. Data: 2009-02-02 11:50:05
    Od: "MariuszH" <mariuszh74[@]wp.pl>

    > Po części masz rację, ale poprawność polityczna i bzdurne, bezsensowne
    > jeżdżenie po Kaczyńskich zaczyna robić się nudne i puste, więc trzeba to
    > tępić, może nie tak brutalnie jak to zrobił Krawiec, ale jednak.
    >
    > Nie zaczyna was to wkurzać, że cała krytyka PiSu koncentruje się na
    > okładce, na wyglądzie?? Przecież to jest chore!! Nikt nie porusza

    Jeżeli już jest taki offtop - to ja swoje 3 małe grosiki.

    Stosunek Kaczyńskich do społeczeństwa można określić w 2 słowach -
    "Spieprzaj dziadu". ( cytat )
    Mają nas gdzieś tam w (_i_) tak samo jak politycy innych partii - liczy się
    tylko posiadanie władzy.

    Pozdr.
    MH

  • 54. Data: 2009-02-02 13:13:50
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl>

    MariuszH pisze:

> [...]
    > "Spieprzaj dziadu". ( cytat )
    > Mają nas gdzieś tam w (_i_) tak samo jak politycy innych partii - liczy się

    Taaak, oczywiście i z tej nieodpartej, ślepej chęci władzy PiS i
    Jarosław Kaczyński sami oddali władzę gdy zdali sobie sprawę, że nie uda
    im się zdobyć większości w Sejmie.
    Przypominam, że jest to jedyna partia, która miała honor rozpisać nowe
    wybory gdy wyczerpały się możliwości skutecznego rządzenia i
    reformowania kraju.

    Czyli sytuacja wygląda tak: Ty mówisz o pędzie do władzy, o "Spieprzaj
    dziadu" (Tusk: "Polskość to nienormalność...), a ja Ci przedstawiam
    fakty, które obiektywnie interpretując jawnie przeczą Twojej tezie, że
    Kaczory mają pęd do władzy dla samej władzy.
    Wniosek? Powtarzasz ukute przez media slogany, a sam nie potrafisz
    schylić się nad faktami i ich samemu przeanalizować.

    Mam Ci przypomnieć co było za SLD? Rząd mniejszościowy Belki i
    lawirowanie byle do końca kadencji. PiS mógł robić tak samo, bo gdyby
    nie jego głosy to Sejmu nie udało by się rozwiązać.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

  • 55. Data: 2009-02-02 13:27:28
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 02 Feb 2009 14:13:50 +0100, jarek_bolo <b...@w...pl>
    wrote:

    >Przypominam, że jest to jedyna partia, która miała honor rozpisać nowe
    >wybory gdy wyczerpały się możliwości skutecznego rządzenia i
    >reformowania kraju.

    Przedterminowe wybory rozpisujePrezydent na wniosek Sejmu a nie jakaś
    partia. PiS nawet nie miał większości by cos takiego uchwalić wiec z
    tym hobnorem to tak ostrożnie. Wiesz - poza tym niektórzy starsi
    jeszcze pamietają że przedterminowe wybory z tych samych powodów jak
    te które przytoczyłeś mieliśmy w 1991 i 1993 roku. A wtedy o PiS-ie
    nikt nie słyszał. Za to pamietają sraczkę posłanki Boby przez którą
    upadł jeden z rządów który współtworzyła ówczesna partia Lecha i
    Jarosława - PC.

    Zdrówko

  • 56. Data: 2009-02-02 16:13:54
    Od: "MariuszH" <mariuszh74[@]wp.pl>

> [...]
    > Wniosek? Powtarzasz ukute przez media slogany, a sam nie potrafisz schylić
    > się nad faktami i ich samemu przeanalizować.

    Może nie pamiętasz pierwszych wystąpień w Sejmie Jarosława Kaczyńskiego,
    gdzie znalazło się takie sformułowanie, które padło z ust jego :

    "Raz zdobytej władzy nie oddamy!"

    Normalnie PRL !!
    To są fakty, a nie robienie wody z mózgu elektoratowi/słuchaczom RM.
    Z drugiej strony pomyśl, czy twoja wypowiedź o sloganach, wrednych mediach
    itp. nie jest tak samo wynikiem "urabiania" twojej świadomości przez PiS ?

    Pozdr.
    MH

    PS. Ponieważ [OT] jest już zbyt poważny z mojej strony EOT

  • 57. Data: 2009-02-02 19:17:31
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 02-02-2009 14:13, jarek_bolo pisze:

    > Taaak, oczywiście i z tej nieodpartej, ślepej chęci władzy PiS i
    > Jarosław Kaczyński sami oddali władzę gdy zdali sobie sprawę, że nie uda
    > im się zdobyć większości w Sejmie.

    Kurdupel był święcie przekonany, że wygra wybory, zapomniałeś już jak
    szantażował opozycję, że poda swój rząd do dymisji pod warunkiem, że
    nikt nie będzie tworzył kolejnego rządu i będą wcześniejsze wybory? Cud
    nad urną nie wyszedł, ot co.

    > Przypominam, że jest to jedyna partia, która miała honor rozpisać nowe
    > wybory gdy wyczerpały się możliwości skutecznego rządzenia i
    > reformowania kraju.

    Akurat to właśnie zawdzięczasz głównie Tuskowi, który choć mógł kopać
    leżące PiSdu jeszcze przez 2 lata tworząc albo wspierając jakąś
    egzotyczną koalicję antyPiSdowską, zdecydował się zaryzykować - o co tuż
    przed wyborami, gdy niektóre sondażownie niebezpiecznie napompowały
    wynik PiSdu, wielu miało do niego pretensje.

  • 58. Data: 2009-02-02 19:23:19
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 02-02-2009 09:47, Przemek pisze:

    > Bo mamy jeden z najwyzszych VATow w europie ?

    Dobre sobie. Sprzedawcy detaliczni na zachodzie Europy żyją z tych paru
    procent różnicy VATu... Ciekawe czy w ten sam sposób tłumaczysz różnicę
    między ceną rodzimych "dystrybutorów" a sprzedających detalicznie w
    Polsce sieci handlowych...

  • 59. Data: 2009-02-02 20:36:57
    Od: Tom <s...@n...com>

    Chichotek pisze:

    > Ależ ja to czytałem, tylko nie wiem czemu wyżej oceniasz mnie, nie znając
    > mnie, z góry zakładasz, że jestem poniżej poziomu umysłowego 4 latka?

    Oceniam Ciebie po tym co napisales. Chlopie nie rob scen. Nie oceniam ze
    masz 4 lata. Masz wiecej? ;-)

    > ooo widzisz, to miałem na mysli... Ty jestes omnibusem... tak mi przykro.
    > :))

    Nie jestem omnibusem (chcialbym byc) jestem informatykiem operacyjnego
    wsparcia sprzedazy, pomagam ludziom.
    Pozdr

  • 60. Data: 2009-02-02 20:54:49
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

> [...]
    > między ceną rodzimych "dystrybutorów" a sprzedających detalicznie w Polsce
    3% roznicy vat to wcale niemalo - nie wiem jak teraz ale duzo firm z
    poludnia Polski kiedys zaopatrywalo sie w hurtowniach u naszych
    poludniowych sasiadow bo bylo taniej.
    A co powiesz na to ze glownym europejskim portem przeladunkowym dla towarow
    z azji jest Hamburg wiec chyba logiczne ze im dalej od Hamburga tym
    drozej? -
    u nas dochodza jeszcze upierdliwi i powolni celnicy wiec kazdy importer
    wybierajacy np Gdynie za nastepnym razem do wprowadzenia towaru na
    obszar EU wybiera Hamburg. .
    Moze podaj jakies przyklady drastycznych roznic cen bo jesli pominiemy
    promocje ( np w UK czasami mozna bylo kupic w TESCO w dobrej cenie laptopy
    della (raczej nizsze modele))
    to raczej nie widze jakis roznic np:
    http://www.kmelektronik.de/root/shop4/sh4.html procesor E8400 150 euro
    czyli okolo 660zl jak doliczysz 3% roznicy VAT bedzie 690zl
    http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=12239&k
    atid=1 ten sam procek
    715zl faktycznie straszne zdzierstwo i drozyzna :)