    From: "ArturVF500" <a...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: odzyskałem skradzione moto!
    Date: Fri, 24 Sep 2010 21:06:46 +0200

    krotkie story - poltora roku temu pewien osobnik przywlaszczyl sobie mojego
    cerberka - opisywalem to w tamtym okresie; mimo ze pokazalem palcem kto sie
    do tego przyczynil po kilku miesiacach policja oczywiscie umorzyla sledztwo
    z powodu niewykrycia sprawcy, ale ja nie umorzylem - dokladnie po roku i 2
    miesiacach odnalazlem sprzeta na allegro - przemalowany, ale wszystkie
    akcesoria na miejscu, wiec nietrudno bylo rozpoznac; minely kolejne 3mc
    zanim policja potwierdzila ze sprzet jest moj; nieststy moto ma juz przebite
    numery wiec czeka mnie droga przez meki - co prawda nie wyrejestrowalem
    sprzeta i placilem caly czas OC ale mimo wszystko musze nabic nowy numer,
    zrobic nowe tablice, nowy DR itp... ale mimo wszystko jest dobrze, mam
    nadzieje ze do wiosny przywroce sprzeta do stanu sprzed kradziezy;) Bazujac
    na doswiadczeniach z tego przypadku - polecam miec jak najwiecej dobrych
    fotek sprzeta - jakies najmniejsze rysy na karterach, wszystkie mozliwe
    numery seryjne, nieseryjne elementy - bardzo mi to pomoglo w odzyskaniu
    moto - i generalnie, jak zginie - nie odpuszczac! przegladanie co kilka dni
    allegro duzo czasu nie zajmuje a jak widac daje efekty;)
    pozdrawiam
    Artur