  • 1. Data: 2011-09-10 07:49:38
    Temat: odzież wrocław
    Od: przemeKa <p...@o...pl>

    witam - jestem z małej miejscowości a szukam odzieży motocyklowej a w
    tygodniu będę we wrocławiu. Może polecicie jakiś niezadrogi sklepik z
    fajnymi kurteczkami oprucz modelki .

  • 2. Data: 2011-09-10 08:46:40
    Temat: Re: odzież wrocław
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "przemeKa" <p...@o...pl> napisał

    >witam - jestem z małej miejscowości a szukam odzieży motocyklowej a w
    >tygodniu będę we wrocławiu. Może polecicie jakiś niezadrogi sklepik z
    >fajnymi kurteczkami oprucz modelki .

    jak tanszy to sprobuj przy Stanisławowskiej
    to jest, mam wrazenie, sklep producenta(?) importera(?),
    ale zakupow nie robilem i co do jakosci,
    cen sie nie wypowiadam.

    a reszte znajdziesz w necie
    np
    http://www.motofaza.com/
    http://enduromania.pl/
    http://www.moto-akcesoria.pl/sklep_motocyklowy_wrocl
    aw
    http://www.motorbiker.pl/
    http://www.bikersplace.pl/

    plus to co przy salonach motocyklowych

    kurde, sam nie wiedzialem, ze tego tyle jest...

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 3. Data: 2011-09-10 19:11:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 10 Sep 2011 10:46:40 +0200, *buzar* napisał(a):

    > jak tanszy to sprobuj przy Stanisławowskiej
    > to jest, mam wrazenie, sklep producenta(?) importera(?),
    > ale zakupow nie robilem i co do jakosci,
> [...]

    Dodałbym do tego informację, iż we wrześniu jest motobazar u nas na wsi
    - który przy całej swojej ułomności gromadzi jednak pewną liczbę
    wystawców z tekstyliami - powinno więc się udać skompletować to i owo.

    Ps. Absolutnie nie trać czasu na wyprawę do Intermotorsu - obsługa i tak
    nie znajdzie czasu żeby Ci coś sprzedać.

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-09-11 06:47:37
    Od: przemeKa <p...@o...pl>

    On 10 Wrz, 21:11, Seba <s...@g...pl> wrote:
    > Sat, 10 Sep 2011 10:46:40 +0200, *buzar* napisa (a):

    law

    > Doda bym do tego informacj , i we wrze niu jest motobazar u nas na wsi
    > - kt ry przy ca ej swojej u omno ci gromadzi jednak pewn liczb
    > wystawc w z tekstyliami - powinno wi c si uda skompletowa to i owo.
    >
    > Ps. Absolutnie nie tra czasu na wypraw do Intermotorsu - obs uga i tak
    > nie znajdzie czasu eby Ci co sprzeda .
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Sebastian S.

    dzięki za info. Zona mi wkłada w oddzielną kieszonkę tysiaka i mam
    nadzieje że przez najbliższe dwa tygodnie uda się coś kupić :)