  • 1. Data: 2009-03-31 19:53:56
    Temat: odwrócony znak zapytania w HTC SPV M650
    Od: "marines" <m...@N...gazeta.pl>

    Hello,

    miałem od zawsze odwrócony znak zapytania na wyświetlanej klawiaturze - i taki
    też wstawiany był na ekran - zamiast normalnego.
    przy okazji poważniejszej naprawy wgrano mi ponoć - autoryzowany serwis w
    ramach gwarancji - najnowszy soft - pytajnik nadal do góry kołami.
    PYTANIE: tylko u mnie czy to seryjna przypadłość??

    pozdr.

    marines

  • 2. Data: 2009-03-31 20:12:34
    Temat: Re: odwrócony znak zapytania w HTC SPV M650
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 19:53:56 +0000 (UTC), marines napisał(a):

> [...]
    > ramach gwarancji - najnowszy soft - pytajnik nadal do góry kołami.
    > PYTANIE: tylko u mnie czy to seryjna przypadłość??

    ten znak jest normalnie w systemie, bo system jest od wielu lat unikodowy,
    a odwrócony pytajnik jest używany np. w języku hiszpańskim.
    Pozostaje problem twojej klawiaturki - może masz coś skopane ustawienia
    regionalne albo co?
    Może masz jakiś dziwną klawiaturkę zainstalowaną?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-03-31 21:55:39
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    marines pisze:
> [...]
    > ramach gwarancji - najnowszy soft - pytajnik nadal do góry kołami.
    > PYTANIE: tylko u mnie czy to seryjna przypadłość??

    Hmm.. m650 nie miałem, miałem/mam za to od m3000 do m5000 i takich
    problemów nie było, zawsze możesz zmapowac guzik chyba.

  • 4. Data: 2009-04-02 08:10:47
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    marines pisze:
> [...]
    > ramach gwarancji - najnowszy soft - pytajnik nadal do góry kołami.
    > PYTANIE: tylko u mnie czy to seryjna przypadłość??

    A czy przy shift+,(przecinek) nie ma pytajnika?

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 5. Data: 2009-04-02 14:43:12
    Od: "marines" <m...@g...pl>

    > A czy przy shift+,(przecinek) nie ma pytajnika?

    kurcze, kurcze - faktycznie jest, nie wiem jak mogłem go nie zauważyć.
    Dzięki bardzo i pozdrawiam

    M(R)