  • Data: 2006-04-27 23:02:54
    Temat: odkupowanie domen
    Od: CookieMonster <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w internecie istnieje co najmniej kilka serwisow,
    ktore specjalizuja sie w 'zalatwianiu/odkupywaniu' domen
    np http://www.sedo.co.uk/ http://www.afternic.com/

    jestem ciekawy na jakiej zasadzie takie serwisy dzialaja?
    czy maja inny dostep do informacji o wlascicielu domeny,
    niz taki ktory moze zdobyc Kowalski?

    pytam, poniewaz jestem zainteresowany odkupieniem pewnej domeny eu,
    ktora nabyl ktos juz 7 kwietnia, a na razie nie ma z niej zadnego pozytku
    nawet wpisow w DNSie jeszcze nie ma ...

    wiem tylko, kto jest registrarem.. (enom.com) i oni pisza ze nie sa
    wlascicielem, tylko rejestratorem.

    --
    CookieMonster