  • 1. Data: 2017-07-07 19:07:24
    Temat: odgiętka ponownie
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś może mi pomóc znaleźć na allegro taką odgiętkę,
    ale zaciskającą kabel poprzez nakręcaną nakrętkę? były kiedyś, ale
    zapomniałem nazwy i już zupełnie nie mogę znaleźć - dzięki.

  • 2. Data: 2017-07-07 21:22:43
    Temat: Re: odgiętka ponownie
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 19:07, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > czy Ktoś może mi pomóc znaleźć na allegro taką odgiętkę,
    > ale zaciskającą kabel poprzez nakręcaną nakrętkę? były kiedyś, ale
    > zapomniałem nazwy i już zupełnie nie mogę znaleźć - dzięki.
    http://allegro.pl/przepust-kablowy-gwint-m12-z-odgie
    tka-i6783613022.html