  • 1. Data: 2009-12-09 18:56:20
    Temat: obudowy do pilotów
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję obudów do pilotów - niby żaden problem :) ale...
    Chodzi mi o cos takiego jak np. mam do radia samochdowego - mały pilocik,
    tak ze 4 x 6 cm, płaski, może ze4 mm,
    z miejscem na bateryjkę CR coś tam, z klawiaturką membranową. No i właścnie
    takie coś by mi pasowało najbardziej - żebym do tego mógł sobie zamówić
    odpowiednie klawiaturyki, no i o coby to było jakoś sensownie dostępne -
    znaczy może nie 1000 szt, ale kilka - kilkadziesiąt.

    To raz - a druga opcja, to jakiś w miarę ładnie wyglądający pilocik, 4
    przyciski. Tylko nie z tych samochodowych, bo rzecz ma być do sprzętu
    audio - więc estetyka się liczy.

    Tak szukam i szukam, ale wszędzie tylko te samochodowe widzę...
    Macie jakiś pomysł gdzie by to ?...

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-12-09 19:05:04
    Temat: Re: obudowy do pilotów
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Tak szukam i szukam, ale wszędzie tylko te samochodowe widzę...
    > Macie jakiś pomysł gdzie by to ?...

    Zobacz na http://www.elmak.pl gotowe piloty do aparatów fotograficznych.
    Może coś takiego zastosować lub spróbować kupić od nich tylko obudowy.

    Paweł

  • 3. Data: 2009-12-09 19:30:48
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Zobacz na http://www.elmak.pl gotowe piloty do aparatów fotograficznych.
    > Może coś takiego zastosować lub spróbować kupić od nich tylko obudowy.

    No super, wielkie dzięki, o takie Polskie walczylim :)

    pozdr.