  • 1. Data: 2012-09-29 20:48:30
    Temat: obowiązkowe baloniki we Francji
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2012-09-29 20:53:44
    Temat: Re: obowiązkowe baloniki we Francji
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-29 20:48, PiteR pisze:

  • 3. Data: 2012-09-29 20:58:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    "mandaty" ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

  • 4. Data: 2012-09-29 20:59:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 20:48:30 +0200, PiteR napisał(a):
    > od 1 listopada 2012 mandaty
    > czy aby ich nie pogięło?

    troche.

    > http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18662555

    Dla zagranicznych tez ?
    Ciekawe - Niemcom nozyczki wybilismy z glowy gasnicami, reszta Europy nie
    ma jaj ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-09-29 21:01:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > troche.

    Hmm Czyli zaświadczenie z klubu AA mi nie wystarczy? (:

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-09-29 21:03:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-29 20:58, PiteR pisze:

    > zareagowałem dopiero na słowo kluczowe
    > "mandaty" ;)

    Pisali o tym od dawna.

  • 7. Data: 2012-09-29 21:21:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-29 20:59, J.F. pisze:

    > troche.

    Nie pasuje? Ich wybór. Ostatnio im trochę "odbija", ale
    w sumie to raczej nic niespotykanego/dziwnego.

    > Dla zagranicznych tez ?

    Sprawdź.

    > Ciekawe - Niemcom nozyczki wybilismy z glowy gasnicami, reszta Europy nie
    > ma jaj ? :-)

    Nic takiego nie miało miejsca. Powielasz tylko medialne rewelacje.

  • 8. Data: 2012-09-29 22:22:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2012 20:48, PiteR pisze:
    > od 1 listopada 2012 mandaty
    >
    > czy aby ich nie pogięło?
    >
    > http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18662555

    Hmm... Moment, ale czy czasem zgodnie z jedną z międzynarodowych
    konwencji pojazd zagraniczny spełniający normy (także wyposażenia)
    będzie OK niezależnie od durnoty przepisów lokalnych?

  • 9. Data: 2012-09-29 23:01:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:21:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie pasuje? Ich wybór. Ostatnio im trochę "odbija", ale
    > w sumie to raczej nic niespotykanego/dziwnego.

    Ja tylko o metodach - jak trzeba bedzie miec jeden balonik, to czy ktos sie
    sprawdzi, czy bedzie wolal nie zuzywac tego obowiazkowego ?

    Wprowadziliby elektroniczne wielorazowe, albo szwedzkim wzorem - wbudowali
    w samochod :-)

    > Sprawdź.

    To nasz MSZ powinien sprawdzac :-)

    > Nic takiego nie miało miejsca. Powielasz tylko medialne rewelacje.

    Jestes pewien ze nie bylo, czy tak ci do koncepcji pasuje ?

    J.

  • 10. Data: 2012-09-29 23:06:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-29 23:01, J.F. pisze:

> [...]
    > sprawdzi, czy bedzie wolal nie zuzywac tego obowiazkowego ?
    >
    > Wprowadziliby elektroniczne wielorazowe, albo szwedzkim wzorem - wbudowali

    Sprawdź sobie.

    > To nasz MSZ powinien sprawdzac :-)

    W jakim celu?

    > Jestes pewien ze nie bylo, czy tak ci do koncepcji pasuje ?

    Bardzo lubisz wykorzystywać niesprawdzone medialne rewelacje.