    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: nowe prawo
    Date: Wed, 06 Sep 2006 10:15:11 +0200

    Jak zwykle bedzie wesolo. Moze byc juz od pazdziernika, archiwizacja
    maili, sms-ow, logow polaczen przez 5 lat. I jak zwykle zaplaci
    uzytkownik wyzsza cena za usluge.

    Tak sobie pomyslalem, ze mozna bedzie zaskarzyc te ustawe do Trybunalu
    Konstytucyjnego, poniewaz poczta polska nie ma obowiazku notowania kto
    do kogo wyslal jaki list, firmy kurierskie tez. Zachodzi wiec nierownosc
    podmiotow wobec prawa. A podmioty swiadcza podobne uslugi, przesylanie
    informacji na odleglosc.

    Jestem ciekaw tez jak szeroko bedzie rozumiany operator
    telekomunikacyjny, czy Ci co dostarczaja lacza, czy tez firmy
    hostingowe. I jak szybko wejdzie zakaz uzywania pgp?

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.