  • 11. Data: 2009-08-18 10:42:56
    Temat: Re: niezależna serwerownia w wawie
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 09:46:09 +0000 (UTC), konrad rzentarzewski
    <k...@r...net> wrote:

    >mam ofertę na ich nowe centrum (chyba odpalają we wrześniu).
    >ceny nie powalają (porównując np. z ATM).

    Pisałem o stanie sprzed półtora roku i lokalizacji róg KEN/Wąwozowa.
    Tak się składa że mieszkam ze 300-400 metrów od ich siedziby i na
    prośbę kumpla wstiwiałem tam serwery które podesłał mi z Wrocławia
    kurierem. Wtedy twierdził ze była to jedna z korzystniejszych ofert w
    Warszawie. ZTCP to twiedził ze spokojnei mozna było negocjowac cennik.
    Choć teraz po tym jak NASK poniósł starty na opcjach walutowych moze
    byc inaczej ;-)

    Zdrówko