-
11. Data: 2009-05-18 11:05:21
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał
> Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku
> niz uzeranie sie z reklamacja .
Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
Powinieneś to zrobić w najbliższym posterunku policji lub bezpośrednio w
prokuraturze. Niech zgadnę dlaczego tego jeszcze nie zrobiłeś... Bo
musiałbyś podać swoje nazwisko? Dorośnij.
Maciek.
P.S. SOA#1.
-
12. Data: 2009-05-18 11:10:51
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "lb" <e...@w...pl>
> Nie daje nic więcej niż opinię pieniacza i awanturnika. Dobrze Ci z tym
Odpowiem Ci pytaniem na pytanie .
A Tobie dobrze jak Cie oszukują?
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia .
> Pozdrowienia, Waldek Godel
> awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
> "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się
> zdewaluowała" -
> Maciej Witucki, prezes.
-
13. Data: 2009-05-18 11:14:55
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Mon, 18 May 2009 13:10:51 +0200, lb napisał(a):
> Odpowiem Ci pytaniem na pytanie .
> A Tobie dobrze jak Cie oszukują?
> Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia .
Nie wiem czy mi dobrze, bo ja składam reklamacje i zazwyczaj są
rozpatrywane pozytywnie, zwłaszcza takie proste.
Ale mnie byłoby najzwyczajniej w świecie ciężki wstyd, gdybym miał zamiast
przeczytać przepisy i regulamin i następnie się zastosować do ogólnie
przyjetych sposobów rozwiązywania takich problemów, biegać po grupach
usenetowych i szczeniacko jęczeć, że nikt za mnie tego nie załatwił.
Trzeba mieć choćby odrobinę poziomu, kultury i inteligencji.
PS. sygnaturki się tnie, takie są zasady usenetu, nazywane netykietą. Tego
też nie chciało ci się poznać.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.
-
14. Data: 2009-05-18 11:18:19
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Maciek pisze:
> Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał
>> Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej
>> pozytku niz uzeranie sie z reklamacja .
>
> Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
> Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
Nie, nie ma takiego obowiązku.
> Powinieneś to zrobić w najbliższym posterunku policji lub bezpośrednio w
> prokuraturze. Niech zgadnę dlaczego tego jeszcze nie zrobiłeś... Bo
> musiałbyś podać swoje nazwisko? Dorośnij.
A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
mniemaniu użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem
danej karty, to reklamacji już nie można złożyć?
--
Liwiusz
-
15. Data: 2009-05-18 11:21:39
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Mon, 18 May 2009 13:18:19 +0200, Liwiusz napisał(a):
>> Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
>> Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
>
> Nie, nie ma takiego obowiązku.
>
Sugeruję lepsze zapoznanie się z prawem własnego kraju - będzie mniejszy
wstyd i w razie czego mniejsze problemy.
Oczywiście jeżeli chodzi o przestępstwo, a nie conajwyżej wykroczenie, jak
w tym przypadku.
> A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
> mniemaniu użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem
> danej karty, to reklamacji już nie można złożyć?
Zapewne nie i to całkiem słusznie. Bo udowodnienie bycia posiadaczem karty
jest bardzo proste - często wystarczy tylko znać jej numer (telefonu i
karty SIM)
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.
-
16. Data: 2009-05-18 11:30:26
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Waldek Godel pisze:
> Dnia Mon, 18 May 2009 13:18:19 +0200, Liwiusz napisał(a):
>
>>> Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
>>> Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
>> Nie, nie ma takiego obowiązku.
>>
>
> Sugeruję lepsze zapoznanie się z prawem własnego kraju - będzie mniejszy
> wstyd i w razie czego mniejsze problemy.
>
> Oczywiście jeżeli chodzi o przestępstwo, a nie conajwyżej wykroczenie, jak
> w tym przypadku.
Również polecam zapoznanie się z tekstami źródłowymi ;) Jeśli już
mówimy o "tym przypadku", czyli o oszustwie, to z pewnością nie jest to
wykroczenie, ale przestępstwo. Jednakże obowiązek zawiadamiania o
przestępstwie dotyczy tylko przestępstw określonych w art. "118, 127,
128, 130, 134, 140, 148, 163, 166 lub 252" kodeksu karnego. Nie ma tam
oszustwa. Tak więc nie ma się czego obawiać - oszustwo Playa nie rodzi
obowiązku wzywania policji.
>
>> A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
>> mniemaniu użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem
>> danej karty, to reklamacji już nie można złożyć?
>
> Zapewne nie i to całkiem słusznie. Bo udowodnienie bycia posiadaczem karty
> jest bardzo proste - często wystarczy tylko znać jej numer (telefonu i
> karty SIM)
Zdarza się, że jeszcze proszą o ostatnio wybrane numery telefonów
itp. Ale chodzi o zasadę - operator może ograniczyć możliwość
zarejestrowania pre-paida z dość subiektywnych powodów.
--
Liwiusz
-
17. Data: 2009-05-18 11:39:09
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: t...@g...com
.
Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .
skąd ta pewność? z doswiadczenia wiem, że sie mylą i na korzyść
klienta.
-
18. Data: 2009-05-18 11:39:21
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Liwiusz"
> Zdarza się, że jeszcze proszą o ostatnio wybrane numery telefonów itp.
> Ale chodzi o zasadę - operator może ograniczyć możliwość zarejestrowania
> pre-paida z dość subiektywnych powodów.
Jak na razie to klient sam sobie ogranicza taką możliwość :P
BTW to co stoi w regulaminie P4 o konieczności rejestracji kart sim? Bo to
byłoby istotne jeśli chodzi o złą wolę P4. Nie dość, że kradnie to jeszcze
nie pozwala zarejestrować karty celem złożenia reklamacji i czyni to wbrew
własnemu regulaminowi? Nie, żeby to było niemożliwe (Telekomunikacja Polska
się przypomina;)) ale... Czy nie szukamy dziury w całym?
A jeśli zostało popełnione oszustwo, to niech poszkodowany je zgłosi gdzie
trzeba i tyle. O czym tu jeszcze rozprawiać? :)
M.
-
19. Data: 2009-05-18 11:54:00
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"lb" news:4a113a9e$1@news.home.net.pl
> Za 5 złotych to stac mnie ,zeby wyrzucić te karte do smieci .
Wow. Jesteś the best'ciak! Mamy ci bić brawo?
> Po prostu ostrzegam innych potencjalnych klientow .
Przed swoją głupotą, której kwitesencję prezentujesz nam w swoich postach?
> Mam Playa i jego nieuczciwe praktyki tam gdzie on ma mnie i szkoda mi
> czasu na pisanie reklamacji .
A to ciekawe. Z jednej strony piszesz, że za 5 zł stać cię na wyrzucenie
karty do śmieci, z drugiej robisz aferę o pakiet, który na 99,9% po prostu
został jakoś źle zapisany w systemie PLAY.
> Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .
Nie pieprz!
> Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku
niz
> uzeranie sie z reklamacja .
Brawo. Jesteś the best'ciak :)
> Numer podałem ,zeby mogli sobie sprawdzic w systemie i znalezc blad
No ale po co? Przecież to tylko 5 zł, a za tą kwotę lepiej kartę wywalić do
śmieci? :)
-
20. Data: 2009-05-18 11:56:27
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"lb" news:4a113c3f@news.home.net.pl
> Moze Ty lubisz jak Cie oszukuja bo ja nie ,a rzecznicy czytaja te grupe
jak
> bys nie wiedzial w tym swoim Wąchocku .
A skąd o tym wiesz, że czytają? Jesteś rzecznikiem konkurencyjnego do PLAY'a
sieci?
Może zamiast tworzyć gorzkie żale napisz do nich reklamacje.
> Mnie akurat Twoj uruchomiony pakiet minut obchodzi tyle co Ciebie moj
> wylaczony po 1,5 dnia .
Prymityw :)
> Rzecznik play przechwala sie na okraglo jaki to ten play wspanialy to
> informuje ,ze wcale taki wspanialy nie jest .
Napisz reklamację, podaj im swoje namiary (imię, nazwisko, numer buta, obwód
pasa itp.) i problem się rozwiąże - trzeba chcieć a nie tworzyć pieśni
załobne jaki to operator jest zły.
PS.
Wyrzuciłeś już kartę do śmieci? :)