  • 1. Data: 2011-06-19 08:31:02
    Temat: nieeduża obudowa desktop/slim
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam komputer z procesorem E7500, 2 * DVD+FDD+czytnik kart+ grafika
    HD3460+karta TV. Obudowa mini tower. Chciałbym to zamienic na jakąś desktop
    aub slim, bo chcę upchac do biurka w leżacej pozycji. Z jedengo napedu DVD
    mgę zrezygnowac, wtedy będzie:

    czytnik kart (w zatoce 5.25 lub 3.5"), a może obudowa z czytnikiem ?
    DVD
    FDD
    W środku:
    plyta ;
    HDD, ewentualnie 2* HDD
    Karty: graficzna
    karta TV (przy okazji: jaką niedrogą kartę do zgrywania materiału SD z
    przyzwoitą jakością i wejsciami RGB /composite możecie mi polecić ?

    Calość ma być dość cicha, niebrzydka, bez futurystycznych kształtów.
    Komputer jest do normmalnej pracy,czasem edycja zdjęć , czasem obróbka
    video.

    Komputer będzie pod drukarką, szerokośc drukarki 44 cm, czyli obudowa
    powinna być o podobnej szerokości.Alternatywena lokalizacja: na biurku,
    jako podstawka pod monitor, wtedy to raczej slim. Nie musi mieć zsilacza
    (raczej nie powinna mieć) bo mam go w aktualnej obudowie.