  • 1. Data: 2014-11-29 22:57:26
    Temat: nie wyświetlają się mapy na adroidzie
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Wirtualnym. Mam zainstalowanego adroida 4.4 na VirtualBoxie - różne
    aplikacje działają, ale nie wyświetlają mi się mapy google, czy np. mapki
    z paczkomatami. Wygląda tak jakby aplikacja google mapy się otwierała,
    ale tam gdzie mają być mapy jest czarne pole. To jakiś problem z samym
    androidem czy raczej z wirtualizacją.

  • 2. Data: 2014-11-30 00:36:40
    Temat: Re: nie wyświetlają się mapy na adroidzie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 29 Nov 2014 21:57:26 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    otwierała,
    > ale tam gdzie mają być mapy jest czarne pole. To jakiś problem z

    http://stackoverflow.com/questions/14040185/running-
    google-maps-v2-on-the-android-emulator

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-12-03 19:17:42
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek, 30 lis 2014 w
    news:almarsoft.7120681692163256392@news.icm.edu.pl napisałeś/aś:

    > http://stackoverflow.com/questions/14040185/running-
    google-maps-v2-o
    > n-the-android-emulator

    Dzięki, ale nie znalazłem tam nic, co mogłoby pomóc

  • 4. Data: 2014-12-03 20:20:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 03 Dec 2014 18:17:42 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Dzięki, ale nie znalazłem tam nic, co mogłoby pomóc

    Przecierz jest:
    I've successful installed Google Maps v2 on an emulator usingthis
    guide . You should do the following steps: Create a new emulator
    Nexus S, Android 2.3.3. Don't use Google API.
    Installcom.android.vending.apk (Google Play Store, v.3.10.9)
    Installcom.google.android.gms.apk (Google Play Service, v.2.0.12)

    --
    Marek