-
11. Data: 2024-11-18 10:44:44
Temat: Re: nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Sat, 16 Nov 2024 19:07:20 GMT, PiteR wrote:
> in <news:442j9ik4mh1p.1h5uyhuzrbt50$.dlg@40tude.net>
> user J.F pisze tak:
>
>>>> Ale elastyczny odkręciłeś, i ze stalowego nie cieknie.
>>>
>>> Takie czyste, czarne, lśniące przewody się nie psują.
>>> Po prostu jebła pompa, odkrył to i sprzedał auto bo koszt naprawy
>>> pewnie gigantyczny.
>>
>> A nie można np zgniesc podnosnikiem, jak się źle podłoży ?
>
> ok naprawiłem tadam tadam
>
> podmieniłem pompe ABS, blok hydrauliczny, sterownik z cewkami
Ta pompa to nie jest w bloku?
> przełozyłem swój. Nic nie trzeba programować i kodować.
> Pedał od razu wpadł w podłoge na podłączonym prawym kole.
>
> i życie jest znowu piękne ;)
>
> https://ibb.co/yP9fpkL
> https://ibb.co/FBSdRqw
> https://ibb.co/v3KYpyH
> https://ibb.co/YQ5MDQ2
> https://ibb.co/PxhB3BF
No i co było?
Spalona cewka, czy trzeba dalej rozkręcać ?
J.
-
12. Data: 2024-11-19 22:23:28
Temat: Re: nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
Od: PiteR <e...@f...pl>
in <news:18lv09xbsqjmn$.1fb8za1ky4hi7$.dlg@40tude.net>
user J.F pisze tak:
>> ok naprawiłem tadam tadam
Boh. Jak teraz jest super.
Oba koła hamują. Nowe tarcze, klocki, przewody elastyczne.
Wyciąga gały przy hamowaniu. Nie ściąga do rowu.
>> podmieniłem pompe ABS, blok hydrauliczny, sterownik z cewkami
>
> Ta pompa to nie jest w bloku?
Na całość mówi się popularnie "pompa ABS".
https://ibb.co/0fBDNyR
Blok hydrauliczny + silnik 12v + sterownik (płytka, czipy, mosfety, cewki).
>> przełozyłem swój. Nic nie trzeba programować i kodować.
>> Pedał od razu wpadł w podłoge na podłączonym prawym kole.
>>
>> i życie jest znowu piękne ;)
>>
>> https://ibb.co/yP9fpkL https://ibb.co/FBSdRqw https://ibb.co/v3KYpyH
>> https://ibb.co/YQ5MDQ2 https://ibb.co/PxhB3BF
>
> No i co było?
> Spalona cewka, czy trzeba dalej rozkręcać ?
Zatkany przelot. Pewnie filtr siatkowy zatkany.
Spalona cewka to mały miki. Nie trzeba się babrać w płynie hamulcowym.
Podmienia się elektronikę. Trzy śrubki M4. Cewki zwykle tracą luty na pcb.
Bloki hydrauliczne psują się na zatkanie filtrów lub zacięcie elektrozaworu.
Znakomicie wzrasta szansa zepsucia bloku przez pchanie tłoczkiem
starego brudnego płynu w kierunku samochodu.
Sto razy się uda a sto pierwszy zonk.
Nowa pompa w ASO w rzadkim aucie to może być dramat dla budżetu.
--
Piter
# Nie Zawsze Gratem
strefa wolna od LPG DSG EGR DPF FSI TDI