eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynawiew - nie działa I bieg
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-11-25 09:58:34
    Temat: nawiew - nie działa I bieg
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam

    Pacjent to Hyundai Atos z 2000 r.
    Nie działa mu nawiew na I biegu. Pozostałe (dwa) działają normalnie, bez
    pisków itp. Kiedyś działało normalnie na wszystkich biegach.

    Nie dobierałem się jeszcze do samego silnika (najpierw muszę zapanować
    nad tym z Corolli - jakaś choroba zakaźna ;) ), ale z faktu, że nie
    słyszę, nie wyczuwam żadnych tarć wnoszę, że nie jest to spowodowane
    "zakleszczaniem się" wirnika.
    Bezpieczniki wszystkie OK, reszta elektryki działa (oprócz tylnego
    przeciwmgielnego, z którego nie udało mi się wytargać żarówki celem
    oględzin).

    Jaka może być przyczyna? Czy jakaś "elektryczna" wchodzi w grę, czy
    jednak raczej jakiś syf się dostał i silnik na jedynce nie daje rady ruszyć?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Toyota Corolla 1.3 sedan '97
    Hyundai Atos 0.9 nanovan '00


  • 2. Data: 2010-11-25 10:11:55
    Temat: Re: nawiew - nie działa I bieg
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>


    > Pacjent to Hyundai Atos z 2000 r.
    > Nie działa mu nawiew na I biegu. Pozostałe (dwa) działają normalnie, bez
    > pisków itp. Kiedyś działało normalnie na wszystkich biegach.
    >
    > Nie dobierałem się jeszcze do samego silnika (najpierw muszę zapanować nad
    > tym z Corolli - jakaś choroba zakaźna ;)
    > Jaka może być przyczyna?

    najczęściej w samochodach takie usterki powoduje uszkodzenie
    rezystora/sterownika wentylatora,

    brat


  • 3. Data: 2010-11-25 11:51:43
    Temat: Re: nawiew - nie działa I bieg
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 09:58, LEPEK pisze:
    > Jaka może być przyczyna? Czy jakaś "elektryczna" wchodzi w grę, czy
    > jednak raczej jakiś syf się dostał i silnik na jedynce nie daje rady ruszyć?
    W Escorcie są zdaje się 2 rezystory + 3 bieg bez rezystora. Korozja
    potrafi załatwić styki, albo same rezystory. Do tego może dojść
    uszkodzenie pokrętła (znów brak styku). U Ciebie może być podobnie, o
    ile nie ma tam jakiejś zaawansowanej elektroniki :-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: