  • Data: 2015-04-03 09:19:19
    Temat: najtańszy domowy internet gsm
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    potrzebuje interetu w domu, czyli conajmniej 20 giga na miesiąc jak
    najtaniej. wiem że na allegro są karty sim z gigami danych, ale nie wiem
    jak i czy to działa, czy to nie sciema. Czy play na "4g" ma transfer bez
    ograniczeń za darmo?
    Jeśli macie jakieś propozycje, to napiszcie jeszcze czy to jest 3g czy
    LTE, bo sprzętu do lte nie posiadam
    ToMasz